کد خبر 258327
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

رئیس سابق شاباک:

از ناتوانی کابینه در اداره جنگ شوکه شده‌ام

از ناتوانی کابینه در اداره جنگ شوکه شده‌ام

رئیس سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم، تاکید کرد که از ناتوانی کابینه در اداره جنگ شوکه شده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «یوال دسکین» رئیس سابق شاباک گفت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شکست‌خورده‌ترین و بدترین نخست‌وزیر این رژیم بوده است.

وی با بیان اینکه هر روز از ناتوانی کابینه و شیوه شکست‌خورده آن در اداره جنگ شوکه می‌شوم، افزود: نخست‌وزیر شکست‌خورده ما را به سمت بحران راهبردی چندجانبه و عدم امنیت در داخل کشاند.

رئیس سابق شاباک در ادامه با تاکید براینکه ما تاکنون با چنین وضعیت ضعیف عملیاتی در کرانه باختری مواجه نشده بودیم، تصریح کرد: کابینه نتانیاهو شکست‌خورده‌ترین کابینه در طول تاریخ اسرائیل بوده و ما تصمیمات راهبردی اشتباهی اتخاذ کردیم که منجر به حادثه هفتم اکتبر (پانزدهم مهر) شد.

وی افزود: ما با تهدید موجودیتی مواجه هستیم و به رهبری جدید نیاز داریم و می‌بایست انتخابات زودهنگام برگزار و کابینه‌ وحدت بدون نتانیاهو تشکیل شود.

دسکین ادامه داد: همچنین ما به کابینه‌ای برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسیران)، خلع سلاح غزه و تحویل آن به یک اداره غیرنظامی و ایجاد کمربند امنیتی در اطراف غزه، نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha