کد خبر 258979
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷

فرزند شهید فخری‌زاده در گفتگو با «حیات»:

سهل‌انگاری در انتخابات؛ سهل‌انگاری درباره آینده فرزندانمان است

سهل‌انگاری در انتخابات؛ سهل‌انگاری درباره آینده فرزندانمان است

فرزند دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: باید بدانیم سهل‌انگاری کردن در مورد انتخابات؛ سهل‌انگاری درباره آینده فرزندانمان است.

 حامد فخری‌زاده، فرزند دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: آنچه که مهم است و باید در این زمینه بدانیم این است که انتخابات پیش رو در آینده کشور، قدرت کشور و فرزندان ما موثر است. در واقع سهل انگاری کردن در مورد انتخابات؛ سهل انگاری درباره آینده فرزندانمان است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی شرکت در انتخابات قطعا توانمندی برای ثاثیرگزاری دولت آینده به ویژه در حوزه بین‌المللی است. بنابراین اگر به دنبال این هستیم که مسائلمان را بهبود داده و در حوزه بین المللی وجهه خوبی داشته باشیم حتما باید نگاه متفاوتی به انتخابات داشته باشیم. نکته سوم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دقت به فرمایشات ایشان مسیر را تا حد زیادی روشنتر خواهد کرد.

به گزارش حیات؛ پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه امسال با انتخاب فرد اصلح از میان ۴ کاندیدای ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha