کد خبر 258099
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

پیکر نوجوان غرق شده در رودخانه سفیدرود رودبار پیدا شد

پیکر نوجوان غرق شده در رودخانه سفیدرود رودبار پیدا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران این جمعیت با همکاری مردم منطقه پیکر یک نوجوان ۱۲ ساله غرق شده اهل خرم دره ابهر را در رودخانه سفیدرود رودبار پیدا کردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ کمیل پرناک اظهار کرد: حادثه غرق شدن یک نوجوانان در رودخانه سفیدرود رودبار عصر چهارشنبه گذشته توسط اهالی محلی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این حادثه پنج تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان رودبار، معاونت امداد و نجات و تیم واکنش سریع گیلان به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم و با حضور افراد بومی و آشنا به منطقه و نیروهای آتش نشانی برای جستجو غریق به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آغاز این عملیات از نخستین ساعات اعلام خبر اظهار کرد: این عملیات بصورت پیاده و خودرویی در محدوده سواحل رودخانه نیز توسط نیروهای امدادی گشت زنی شد.

وی اضافه کرد: پیکر این نوجوان پس از عملیات جستجو طی سه روز عصر امروز (جمعه) پیدا و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

پرناک بیان کرد: همه ساله با شروع فصل گرما برخی از مردم و هم استانی ها به ویژه جوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده برای شنا در رودخانه ها اقدام می‌ کنند که متاسفانه این عمل موجب بروز خسارات جانی جبران ناپذیری می‌شود که ضروری است احتیاط لازم صورت گیرد.

شماره تلفن ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت گیلان بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و امدادرسانی در صورت بروز حوادث است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha