کد خبر 259293
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

بهتاش فریبا در گفتگو با «حیات»:

ابقای نکونام به چند دلیل تصمیم درستی بود/ امسال دیگر هواداران به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند

ابقای نکونام به چند دلیل تصمیم درستی بود/ امسال دیگر هواداران به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و ابقای نکونام روی نیمکت آبی‌ها صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: از وضعیت استقلال اطلاع چندانی ندارم و فقط یک سری اخبار نقل و انتقالاتی مطرح می‌شود که نمی‌دانم چقدر صحت دارد. من عادت دارد در فصل نقل و انتقالات خیلی پیگیر اخبار نباشم چرا که بخش زیادی از این اخبار ساختگی و به واسطه ایجاد بازارگرمی برای بالا بردن قیمت بازیکنان مطرح می‌شود. هر وقت نقل و انتقالات تمام شد و بازیکنانی رسماً قرارداد بستند و سر تمرین حاضر شدند آن وقت می‌توان اظهار نظر کرد که فعالیت باشگاه چطور بوده است. الان هم فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم که استقلال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد.

وی در مورد اینکه باشگاه به دنبال جذب گلر خارجی است، گفت: همانطور که گفتم تا موضوعی رسمی نشده باشد خیلی دوست ندارم در موردش صحبت کنم و شاید این ماجرا هم درست نباشد یا حداقل اینکه به سرانجام نرسد. به طور کلی بخواهم نظر بدهم به نظرم استقلال گلرهای خوبی دارد. حسینی که جایگاه خودش را دارد و در کنار اینکه گلر خوبی است، بزرگتر و لیدر تیم هم محسوب می‌شود و در کنارش خالد آبادی هم یک گلر با استعداد و جوان است که می‌تواند در مواقع لازم به تیم کمک کند و به نظر من در این پست نیاز به جذب بازیکن نداریم.

پیشکسوت استقلال در مورد ابقای نکونام هم توضیح داد: به چند دلیل تصمیم خوبی بود. عملکرد استقلال در فصل گذشته واقعاً بد نبود، هرچند یک سری اشتباهاتِ عمدتاً غیرفنی به تیم ضربه زد و باعث شد امتیازاتی از تیم گرفته شود و با رعایت این مسائل می‌توانستیم راحت قهرمان شویم. با این وجود عملکرد نکونام در مجموع مثبت بوده و روی تیم هم شناخت کافی دارد. از ابقای او حمایت می‌کنم ولی انتقاد هم به عملکردش وارد است و اینکه امسال دیگر کسی از او نمی‌پذیرد تیمش جام نیاورد ولو اینکه خوب بازی کند. امسال سال سختی برای نکونام است و به نوعی می‌تواند خودش را به اثبات برساند و امیدوارم موفق باشد.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال در یک فضای آرام کارش را در نقل و انتقالات پیش ببرد و تیم خوبی بر اساس نیازهای کادرفنی بسته شود و پیش فصل هم به موقع و به درستی برگزار شود تا تیم با قوای کامل فصل را شروع کند. این ها می‌تواند از همین شروع کار تیم را چند امتیاز جلو بیاندازد یا به عقب ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha