کد خبر 256859
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

متفکر آزاد به «حیات» خبر داد؛

کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده تشکیل خواهند شد + فیلم

کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده تشکیل خواهند شد + فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار امیدوارم که در اوایل هفته آینده تشکیل کمیسیون‌های تخصصی را در مجلس شاهد باشیم.

روح‌الله متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با فرآیند تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم تشکیل شد و هیات رئیسه خود را شناخت. درحال حاضر فرآیند امتیازدهی به مدارک نمایندگان جهت تعیین کمیسیون تخصصی آن‌ها درحال انجام است.

وی افزود: من فکر می‌کنم که تا انتهای این هفته با توجه به اعلام اولیه‌ای که صورت می‌گیرد و اخذ اعتراضات نمایندگان و تکمیل مدارک آن‌ها فرآیند ثبت‌نام نمایندگان در کمیسیون‌ها نهایی بشود. احتمالا در روز شنبه هفته آینده (26 خردادماه) جلسه مشترک روسای شعب و هیات رئیسه را جهت تعیین نهایی اعضای کمیسیون‌ها داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: من بسیار امیدوارم که در اوایل هفته آینده (مثلا از یکشنبه به بعد) تشکیل کمیسیون‌های تخصصی را در مجلس شاهد باشیم.

متفکر آزاد در پایان گفت: مستحضر هستید که پس از تشکیل و آغاز به کار کمیسیون‌ها اولین اقدامی که باید صورت گیرد، تعیین هیات رئیسه یکساله کمیسیون‌ها است که بر اساس آن طی رای گیری بین اعضای کمیسیون یک رئیس، دو نائب رئیس، دودبیر و یک سخنگو تعیین شده و کار روتین کمیسیون‌ها پس از آن آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha