کد خبر 259065
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

دو عملیات ضدصهیونیستی نیروهای یمنی در دریای سرخ و بندر حیفا

دو عملیات ضدصهیونیستی نیروهای یمنی در دریای سرخ و بندر حیفا

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات موشکی مشترک با مقاومت اسلامی عراق ضد یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا و همچنین حمله به یک کشتی در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دو عملیات ضدصهیونیستی در دریای سرخ و بندر اشغالی حیفا خبر داد.

یحیی سریع در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به کشتار دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی به شرح زیر انجام دادند:

نخست: عملیات مشترک با مقاومت اسلامی کشور برادر عراق بود که با تعدادی موشک بالدار یک هدف حیاتی را در حیفا هدف گرفت و به لطف خدا موشک با موفقیت به هدف خود رسید.

در عملیات دوم، کشتی (SEAJOY) در دریای سرخ هدف قرار گرفت. این عملیات به طور مشترک توسط نیروی هوایی، موشکی و نیروی دریایی یمن با یک شهپاد و تعدادی موشک و پهپاد انجام شد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال به اجرای عملیات مشترک با مقاومت عراق ادامه می دهند و آنچه را در بیانیه های قبلی خود در خصوص کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا مرتبط با این رژیم یا متعلق به شرکت هایی که با آنها سر و کار دارند، اجرا می کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: عملیات‌هایی که کشتی‌های مذکور و همچنین کشتی‌های متخاصم را در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند هدف قرار می دهد، جز با توقف تجاوزات و لغو محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha