کد خبر 255563
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

نصرالله عبداللهی در گفتگو با «حیات»:

حفظ نکونام بهترین تصمیم ممکن بود/ مالک جدید تیمی در شأن استقلال ببندد

حفظ نکونام بهترین تصمیم ممکن بود/ مالک جدید تیمی در شأن استقلال ببندد

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم با نکونام باید فصل آینده به رقابت‌ها ادامه دهد.

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عدم موفقیت استقلال در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم استقلال خوب کار کرد و تلاش خودشان را کردند ولی خب زورشان نرسید. استقلال در حد یک قهرمان جنگید و تا لحظه آخر پا پس نکشید و عملکرد خوبی هم داشت. فوتبال را نباید صرفاً با نتیجه تحلیل کرد چرا که عوامل زیادی در نتیجه‌گیری یک تیم موثر است که لزوماً فنی نیستند. چیزی که من دیدم این است که استقلال این فصل چیزی از یک قهرمان کم نداشت. 

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داور مسابقات گفت: من فکر می‌کنم گل پرسپولیس به مس رفسنجان آفساید بود. هرچند تشخیص آن صحنه کار دشواری بود. فوتبال ما از نبود تکنولوژی رنج می‌برد. داور انسان است و نمی‌توان انتظار داشته باشیم بی نقص عمل کند. از طرفی تیمی که متضرر شده است هم حق دارد اعتراض کند. امیدوارم از فصل آینده از VAR استفاده شود. 

پیشکسوت استقلال در مورد حمایت هولدینگ خلیج فارس از نکونام برای فصل آینده هم توضیح داد: بهترین تصمیم ممکن بود. استقلال نیاز به ثبات دارد و نکونام هم عملکرد ضعیفی نداشته است. باید از او حمایت شود و مالک جدید هم کمک کند تا تیمی در حد نام استقلال برای موفقیت در ایران و آسیا بسته شود. امسال استقلال مشکلات زیادی داشت که بیشتر آن از مسایل مالی بود و اگه پول باشد و درست هزینه شود می‌توان به موفقیت امیدوار بود. 

عبداللهی ادامه داد: استقلال نیاز به تقویت دارد و چند بازیکن نیاز دارد تا در پست‌های مختلف نیازهایش تامین شود. تیم خوب است ولی کامل نیست و روی نیمکت بازیکن خوب برای تعویض در اختیار نکونام نبود. این مشکلات برای سال بعد حل شود و پول بازیکنان در طول فصل به موقع پرداخت شود و مشکل اردو و زمین تمرین نباشد می‌توان امیدوار بود تیم در فصل جدید نتایج بهتری هم در ایران و هم در آسیا بگیرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha