کد خبر 255479
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۳

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

اولویت اول مجلس و دولت باید معیشت مردم و استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور باشد + فیلم

اولویت اول مجلس و دولت باید معیشت مردم و استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور باشد + فیلم

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: انتظاری که ملت از مجلس و دولت دارند این است که اولویت‌بندی بکنند و به نظر من اولویت اول مجلس و دولت باید معیشت مردم و استفاده از ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات باشد.

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با ویژگی‌های شاخص رئیس‌‎جمهور آینده کشور گفت: اتفاق ناگواری که برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان‌شان افتاد داغ سمنگینی برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در طول بیش از  4 دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی حوادث اینچنینی و فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردیم افزود: آنچه که واضح است این است که اداره کشور باید بر اساس قانون اساسی به سمتی حرکت کند که مشکلات مردم اولویت اول باشد و خللی در فرآینهای اجرایی کشور به وجود نیاید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه مجلس و دولت جدید در کنار هم شکل می‌گیرند و انتظاری که ملت از این قوا دارند این است که اولویت بندی بکنند و به نظر من اولویت اول مجلس و دولت باید معیشت مردم و استفاده از ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات باشد.

وی با تاکید براینکه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی هم همین اولویت ها را دنبال می‌کرد، یادآور شد: سفرهای آیت‌الله رئیسی به مناطق مختلف کشور مبین همین واقعیت بود که ایشان بر حل مشکلات مردم اهتمام داشتند؛ خصوصا درباره احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده که بخشی از آن‌ها در دوره ایشان مجددا به کار افتادند.

مالکی در پایان گفت: در حوزه سیاست خارجی هم باید رویکردی پویا و فارغ از هرگونه تنش هم باید بین کشور ما با دیگر کشورهای همسایه و منطقه از موضوعاتی است که حتما می‌بایست در دستور کار مجلس و دولت قرار گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha