کد خبر 254939
۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

دبیر هیأت رئیسه مجلس مجددا با قرعه‌کشی تعیین می‌شود

دبیر هیأت رئیسه مجلس مجددا با قرعه‌کشی تعیین می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در بازشماری آراء دبیران هیئت رئیسه، آراء بنده «اکبر رنجبرزاده» و «عباس پاپی‌زاده» برابر شد، از این رو برای ماندن و یا رفتن از هیئت رئیسه قرعه کشی انجام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، اکبر رنجبرزاده (نماینده مردم اسدآباد در مجلس که روز گذشته در صحن علنی بهعنوان دبیر هیئت رئیسه انتخاب شده بود) گفت: در بازشماری آراء دبیران هیئت رئیسه، آراء بنده «اکبر رنجبرزاده» و «عباس پاپی‌زاده» برابر شد، از این رو برای ماندن و یا رفتن از هیئت رئیسه قرعه کشی انجام می‌شود.

وی افزود: کار بازشماری آراء دبیران هیئت رئیسه در انتخابات اجلاسیه اول، امروز ظهر انجام شد. در بازشماری انجام شده تعدادی از آراء دبیران هیئت رئیسه تغییر کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در جمع‌بندی انجام شده پس از بازشماری‌ها، آراء بنده به عنوان ششمین دبیر هیات رئیسه و «عباس پاپی‌زاده» منتخب مردم دزفول با هم برابر شد، اعلام کرد: از این رو برای ماندن یا رفتن بنده و جایگزین شدن آقای پاپی‌زاده به جای من قرعه کشی انجام می‌شود

وی خاطرنشان کرد: قرعه کشی درباره این موضوع ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی روز گذشته ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردا(چهارشنبه) آرای دبیران و ناظران انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس دوازدهم بازشماری خواهد شد.

همچنین علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس هم پیش از این گفته بود: در بازشماری مجدد آرا انتخابات هیات رییسه مجلس، آراء نوری قزلجه از ناظران هیات رئیسه ، ۴۱ رأی کاهش یافت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha