کد خبر 255295
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

با حضور در ستاد انتخابات کشور؛

علیرضا زاکانی و نماینده پیشین مجلس، کاندیدای ریاست جمهوری شدند

علیرضا زاکانی و نماینده پیشین مجلس، کاندیدای ریاست جمهوری شدند

شهردار تهران و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز شنبه (۱۲ خردادماه سال ۱۴۰۳|) با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی اکنون شهردار تهران و دستیار رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران است و سابقه ۴ دوره نمایندگان مجلس (دوره هفتم، هشتم و نهم از حوزه انتخابیه تهران و دوره یازدهم از حوزه انتخابیه تهران) را در کارنامه سوابق خود دارد.

همچنین «حبیب‌الله دَهمَرده» استاندار سابق استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان و نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی برای ثبات نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

وی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۳۷ هزار و ۹۸۹ رای از مجموع ۱۶۴ هزار و ۳۴۸ رای ماخوذه، از راهیابی به مجلس باز ماند.

گفتنی است، ثبت‌نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سومین روز مهلت ثبت‌نام‌ها از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha