کد خبر 255058
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد؛

ثبت‌نام ۵ نفر در روز اول انتخابات + اسامی

ثبت‌نام ۵ نفر در روز اول انتخابات + اسامی

رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت‌نام ۵ نفر در روز نخست، گفت: ان‌شاءالله براساس نظرسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد، شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات کشور در حاشیه اولین روز ثبت‌نام از نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به میزانی که آمادگی زیرساختی در کشور ایجاد شده، امکان برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداریم و نخواهیم داشت افزود: ان‌شاءالله براساس نظرسنجی هایی که صورت می‌گیرد، شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوالی درباره روند آماده‌سازی برگزاری انتخابات در خارج از کشور تصریح کرد: این موضوع در حوزه ستاد برگزاری انتخابات بوده که با کمک وزارت خارجه این روند شروع شده است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین نظرسنجی‌ها میزان مشارکت در انتخابات بالای ۷۰ درصد است، خاطرنشان کرد: این نظرسنجی از طریق وزارت ارشاد به ما ارائه شده و سه روز پیش به ما اعلام شده است.

میراحمدی در پایان گفت: آقایان «عباس مقتدایی»، «سعید جلیلی»، «قدرتعلی حشمتیان»، «مصطفی کواکبیان» و «محمدرضا صباغیان» در روز نخست، واجد شرایط اولیه ثبت‌نام بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha