کد خبر 254554
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

با اعلام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

شهید رئیسی جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد

شهید رئیسی جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه شهید رئیسی رابطه رئیس و مرئوسی با اعضای دولت نداشت گفت: به رغم صمیمیت با اعضای هیات دولت در بحث پیگیری حقوق مردم محکم و استوار بود و جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد .

به گزارش گروه استانی حیات، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز دوشنبه هفتم خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امام علی (ع) دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج اظهار کرد: افتخار رییس جمهور شهید این بود که خادم امام رضا (ع) بود و در نهایت در کنار ضریح ایشان آرام گرفت‌.

این مسئول با اشاره به برخی دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: این دولت از همان روزهای آغازین فعالیت خود به دنبال خدمت به مردم بود و در سیاستگذاری، نحوه ارتباطات داخلی و خارجی نفع مردم را در اولویت قرار داده است‌.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور شهید خستگی را نمی‌شناخت، بیان کرد: خوشبختانه تمام مسئولان و مدیران در دولت شهید رئیسی هم همین روحیه را دارند و کاملا بر این اعتقادند که مسئولیت چیزی جز پاسخگویی و تلاش ۲۴ ساعته نیست.

وی گفت: در دولت شهید رئیسی انتصابات مدیران اصلا جناحی نبود و کارآمدی و کارآیی در اولویت قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه در دولت رئیسی خبری از حاشیه نبود، اضافه کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم از حاشیه‌ها به دور بود و دیدیم و همین باعث شد که مقام معظم رهبری فرمودند که بعد از شهادت ایشان هم امور کشور بدون خللی پیش می‌رود.

وی همچنین با بیان اینکه شهید رئیسی رابطه رئیس و مرئوسی با اعضای دولت نداشت، گفت: به رغم صمیمیت با اعضای هیات دولت در بحث پیگیری حقوق مردم محکم و استوار بود و جانانه از محیط زیست دفاع می‌کرد.

سلاجقه یادآورشد: شهید رییسی به مسائل زیست محیطی حساسیت ویژه‌ای داشت و بارها و بارها بحث گردوغبار را پیگیر بود و تاکید داشت که اگر این‌مشکل نیاز به تعامل منطقه‌ای دارد اقدامات لازم باید هر چه سریعتر انجام شود.

سلاجقه یاد آورشد: به عقیده رئیس جمهور شهید، محیط زیست راس امور است و در همین راستا بود که چندین شورای عالی محیط زیست تشکیل شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشوری را از مردم در تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی شاهد بودیم، افزود: این انقلاب تا اتصال به قیام مهدی موعود (عج) خون می‌خواهد.

سلاجقه بیان کرد: مردم در سایه پرمهر ولایت فقیه ایستاده‌اند و با حضور درپای صندوق های رای انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha