کد خبر 254355
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

جبلی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت؛

آیت‌الله شهید رئیسی محبوب القوب شد

آیت‌الله شهید رئیسی محبوب القوب شد

رئیس صداوسیما گفت: آیت‌الله شهید رئیسی نه تنها کارهایش را به درستی انجام داد بلکه محبوب القلوب نیز شد. در واقع اراده، منش، مدیریت و باور ایشان بر انجام وظیفه الهی بر محبوبیت میان مردم موثر بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ پیمان جبلی رئیس صداوسیما در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری گفت: شهید آیت الله رئیسی از ویژگی های منحصر به فردی در رفتار و منش فردی و مدیریتی برخوردار بودند. ایشان شیوه مدیریتی جهادی و خستگی ناپذیری داشت که این روزها نیز درباره آن از ایشان می شنویم.

وی ادامه داد: آنچه که این روزها بیشتر از هر چه می شنیدیم این بود که آیت الله شهید رئیسی همیشه در زمان تصمیمات سخت حضور داشت. گاهی برخی ها به دلیل سخت بودن آن تصمیم از کنار آن کار می‌گذرند؛ اما آیت‌الله رئیسی یک عبارتی داشتند که می‌گفت برخی به دلیل محبوب القلوب شدن وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

رئیس صداوسیما اضافه کرد: ما بعد از شهادت ایشان و حتی قبل از شهادت می دیدیم که در عرصه های خدمت حضور پیدا می‌کرد و پس از شهادت‌شان نیز این موضوع  واضح‌تر نمایان می‌شد.

جبلی گفت: ایشان نه تنها کارهایش را به درستی انجام داد بلکه محبوب القلوب نیز شد. در واقع اراده، منش، مدیریت و باور ایشان بر انجام وظیفه الهی بر محبوبیت میان مردم موثر بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha