کد خبر 253327
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

پیام حزب مجمع شاهد ایران اسلامی برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام حزب مجمع شاهد ایران اسلامی برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش

حزب مجمع شاهد ایران اسلامی در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی حیات، حزب مجمع شاهد ایران اسلامی در پیامی برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش نوشت:

سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی با شهادت در دل تاریخ ماندگار شد

شهید آیت‌الله سیدایراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، جهادی و دلسوز ایران اسلامی به‌عنوان سیدالشهدا خدمت در دل تاریخ ماندگار شد.

حزب مجمع شاهد ایران اسلامی متشکل از فرزندان کل کشور با صدور بیانیه،شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را محضر  امام عصر(عج)، مقام معظم  رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شهید پرور  ایران اسلامی و خانواده های معظم  شهدا و ایثارگران  تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است؛ به راستی شهادت اجر اخروی، پاداش ومقام عند ربهم یرزقون حاصل تلاش‌ها، خدمات و کار شبانه‌روزی رئیس  جمهور و هیات همراه بود که مصداق آیه شریفه من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا، است.

خدمت مردمی و دلسوزانه رئیس جمهور  شهید و محبوب ایران اسلامی به‌عنوان الگوی مدیریتی ثبت و ماندگار خواهد شد و نسل امروز و نسل‌های آینده ایران اسلامی از شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان قهرمان و افتخار ملی یاد خواهد کرد.

شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت در جایگاه‌های مختلف مدیریتی همیشه با سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رسیدگی به امور جانبازان و خانواده‌های شهدا را مورد تأکید قرار می‌داد و در نهایت خدمت به شهدا و خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران اجر و پاداش شهادت و همنشینی با شهیدان را در کارنامه مدیریتی و سرنوشت زندگی ایشان رقم زد.

فرزندان شاهد ضمن عرض تسلیت محضر مقام عظیم الشان ایران اسلامی تأکید دارد ملت شهید پرور ایران اسلامی با انسجام، همدلی و همگرایی ملی و با تجربه بیش از ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت در برابر دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان با زعامت، ولایت و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی به همه‌ی مشکلات فائق خواهند آمد و سیر پیشرفت، توسعه و بالندگی نظام  جمهوری اسلامی پرفروغ تداوم خواهد یافت. ان‌شاءالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha