کد خبر 254491
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

علاالدین بروجردی در گفتگو با «حیات»:

شهدای خدمت امروز سطح انتظارات مردم از رئیس‌جمهور آینده را بالا برده اند + فیلم

شهدای خدمت امروز سطح انتظارات مردم از رئیس‌جمهور آینده را بالا برده اند + فیلم

رئیس پیشین کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: سطح انتظار مردم امروز در اندازه این شهدای بزرگوار است و مردم دیگر دنبال فرد پشت میز نشین نیستند و می‌خواهند فردی میدانی، عملیاتی، خدوم و متواضع در مقابل ملت به ریاست جمهوری برسد.

علاالدین بروجردی، رئیس پیشین کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم وداع با پیکر وزیر امور خارجه فقید شهید حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: شهید امیرعبدالهیان علی‌رغم سابقه طولانی در وزارت خارجه شخصیتی متواضع، اخلاق مدار و خویشتن‌دار بود.

وی افزود: ایشان توانست در مدت کوتاه مسئولیتش به عنوان سکاندار سیاست خارجی کشور توانست منشا تاثیرات مثبت فراوانی باشد و حضور نمایندگان بیش از ۶۰ کشور در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت نشان دهنده پیوندهای محکمی است که در دوران کوتاه وزارت ایشان ایجاد شد.

بروجردی ادامه داد: امیرعبدالهیان در دوران کوتاه مسئولیتش عضویت سال‌ها به‌جامانده در بریکس و شانگهای را به عنوان یک امتیاز منطقه ای و جهانی برای جمهوری اسلامی ایران به سرانجام رساند. ایشان در عرصه سکانداری سیاست خارجی توفیقات فراوانی داشتند و در منطقه هم از احترام ویژه‌ای برخوردار بودند.

بروجردی ضمن آرزوی علو درجات برای روح شهدای خدمت گفت: امروز شرایطی در افکار عمومی ایجاد شده که شاید کار را برای رئیس‌جمهور آینده قدری مشکل خواهد کرد؛ چرا که سطح انتظار مردم امروز در اندازه این شهدای بزرگوار است و مردم دیگر دنبال فرد پشت میز نشین نیستند و می‌خواهند فردی میدانی، عملیاتی، خدوم و متواضع در مقابل ملت به ریاست جمهوری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha