کد خبر 226512
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان 

ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان 

فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای ارائه به جشنواره جهانی فیلم فجر در حال ساخت می باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ صبح امروز معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز به همراه مدیرکل، مشاور ارشد و معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برای بازدید از مراحل ضبط فیلم سینمایی میرو به شهرستان چابهار سفرکردند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با توجه به نقش مردم استان سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فیلم میرو با محوریت نمادین یکی از بسیجیان نوجوان شهرستان چابهار و اراده ی وی برای خود سازی و عزیمت به جبهه های جنگ، تحت تاثیر سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در حال تولید است.

محمد ناظری خاطرنشان کرد: ساخت آثاری با موضوع دفاع مقدس باعث می شود تا رشادت های رزمندگان اسلام در تاریخ مملکت باقی بماند و نسل های جدید بتوانند الگوهای بزرگی داشته باشند. 

وی اظهار داشت: پروژه سینمایی میرو به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید الهی، توسط بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس در شهرستان چابهار می باشد که مراحل پیش تولید آن از مهرماه آغاز و در جشنواره جهانی فیلم فجر امسال ارائه میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha