کد خبر 205737
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

قاضی زاده هاشمی در مراسم رونمایی از طرح‌های بازسازی، بهسازی و توسعه هتل کوثر رامسر:

بازسازی، بهسازی و توسعه مراکز تفریحی بنیاد شهید ضروری است

بازسازی، بهسازی و توسعه مراکز تفریحی بنیاد شهید ضروری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت بازسازی، بهسازی و توسعه مراکز تفریحی بنیاد شهید به منظور ارائه خدمات هرچه مناسب تر به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی از طرح‌های بازسازی، بهسازی و توسعه هتل کوثر رامسر اظهار کرد: مراکز و مجموعه هایی در ملک شهر اصفهان، هتل خورشید هشتم در مشهد، تبریز، هتل کوثر رامسر و... داشتیم که می‌بایست در اختیار خانواده ایثارگران قرار می گرفت ولی به درستی مورد استفاده‌ قرار نمی‌گرفت. بر همین اساس این مراکز در طرح بازسازی، بهسازی و توسعه قرار گرفتند که امیدواریم با قدرت و قوت این کار ادامه یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم تامین منابع مالی برای اجرای این طرح گفت: ان‌شاءالله با تأمین مالی مناسب این کارها با سرعت به انجام برسند. سرعت در روند رسیدگی به کارها ضروری است، باتوجه به اینکه برخی از خانواده ایثارگران سالمند هستند، اکنون نیاز است که به آنان رسیدگی بیشتری صورت گیرد. از همکاران خود خواهشمندم که برای ارائه خدمات همتی چند برابر صرف کنند تا ان‌شاءالله با سرعت بیشتری برنامه‌ها را به ثمر برسانند تا خانواده عزیز ایثارگران بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha