کد خبر 259842
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه نشست هیات دولت: 

امیدواریم رای مردم ادامه خط گفتمانی دولتهای مردمی باشد/ کمک به قوام جمهوری اسلامی وظیفه همگان + فیلم

امیدواریم رای مردم ادامه خط گفتمانی دولتهای مردمی باشد/ کمک به قوام جمهوری اسلامی وظیفه همگان + فیلم

معاون رئیس جمهور گفت: مردم شیرینی دولتهای مردمی را چشیده‌اند؛ امیدواریم با توجه به برکات چنین دولتهایی، به همین خط گفتمانی رای دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: 28 پروژه عمرانی در دولت شهید رئیسی آغاز شده است که امیدواریم تا پایان چهار سال به اتمام برسد؛ همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران برای  31 هزار نفر از فرزندان شهدا آزمون استخدامی برگزار کرده است و پس از مراحل گزینش افراد جذب خواهند شد. برخی از قوانین مربوط به جامعه ایثارگری که به دنبال تامین اعتبارش بودیم؛ ان شاءالله در دولت آینده تامین و پرداخت شود. 

وی ادامه داد: وظیفه همه ما کمک به دولت جمهوری اسلامی است و الزامی ندارد که حتما جزو کابینه دولت باشیم که بتوانیم کاری انجام بدهیم ما نیز هر کمکی که به قوام جمهوری اسلامی ایران کمک کند؛ انجام خواهیم داد. توصیه بنده این است که رئیس جمهور آینده ان‌شاءالله با اخلاص، صداقت، برای مردم و تحت اوامر مقام معظم رهبری خاضعانه کارهایش را انجام دهد. 

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: مردم شیرینی دولتهای مردمی را چشیده اند؛ دولتهایی که وظیفه ای برای خود جز خدمت به مردم و به‌ویژه مستضعفین قائل نیستند. امیدواریم با توجه به برکات چنین دولتهایی به همین خط گفتمانی رای دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha