کد خبر 205730
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

قاضی زاده هاشمی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ایجاد مرکز اقامتگاهی بزرگ برای ایثارگران 

ایجاد مرکز اقامتگاهی بزرگ برای ایثارگران 

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در شمال کشور به ‌دنبال ایجاد مرکز اقامتگاهی بزرگ برای ایثارگران هستیم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در حاشیه مراسم رونمایی از طرح های بازسازی، بهسازی و توسعه هتل کوثر رامسر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: مراکزی برای خانواده ایثارگران در نظر گرفته شده بود که  این مراکز متأسفانه مستهلک شده و نیاز به بازسازی دارند که از جمله این مراکز هتل کوثر رامسر است که از مجموعه هتل‌های گروه کوثر می باشد.

وی ادامه داد: با همتی که دوستان ما در سازمان سیاحتی کوثرانجام داده‌اند، خدا را شکر بخش‌های مختلف این هتل در حال بازسازی و استفاده است. 

رئیس بنیاد شهید افزود: در این راستا پروژه‌های نیمه تمامی در کشور داشتیم که با همت دوستان  تمام شد، البته همچنان در تبریز و بندرانزلی، مجموعه رامسر و مشهد برنامه ها برقرار است و طرح ها در حال انجام می باشند، همچنین در اصفهان نیز اخیراً مجموعه‌ای افتتاح شده است. تلاشمان بر این است تا پروژه ها به‌سرعت انجام شوند. ما در شمال کشور به ‌دنبال ایجاد مرکز اقامتگاهی بزرگ برای ایثارگران هستیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حضور مدیران کل بنیاد شهید استان های مازندران و گیلان در این مراسم گفت: ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و با سازمان سیاحتی و سازمان املاک به یک جمع‌بندی کلی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر صالحی US ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام شرایط استفاده ازین هتل در مشهد برای جانبازان وایثار گران به چصورت میباشد