کد خبر 160806
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

حمید درخشان در گفتگو با "حیات":

امیدوارم پریرا بتواند جای لوکادیا را پر کند/ نباید صنعت نفت را دست کم گرفت

امیدوارم پریرا بتواند جای لوکادیا را پر کند/ نباید صنعت نفت را دست کم گرفت

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بعد از یک دوره نتایج خوب و چند دیدار قابل توجه و نتایج قابل قبولی که کسب کرد و در صدر جدول فاصله‌اش را با سایر مدعیان زیاد کرد ولی در دو بازی اخیر نتایج قابل قبولی کسب نشد و در نهایت سپاهان به این تیم رسید. من معتقدم هنوز چیزی از دست نرفته و اتفاق خاصی رخ نداده و پرسپولیس صدر جدول را پس می‌گیرد. 

وی افزود: پرسپولیس در این دو بازی از بدشانسی و اشتباهات داوری ضربه خورد و البته نبود مهاجم تخصصی هم بالاخره تاثیر خودش را بعد از چند بازی گذاشت. ضمن اینکه در بازی با فولاد حواشی بازی هم روی مسائل فنی تاثیر منفی گذاشت. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت خط حمله این تیم گفت: به هر حال بعد از رفتن لوکادیا و مصدومیت دیاباته یک خلاء در این پست ایجاد شد که در چند بازی اول خودش را نشان نداد ولی در نهایت تاثیرش را گذاشت. امیدوارم پریرا که به تازگی اضافه شده بتواند جای خالی لوکادیا را پر کند. 

درخشان در مورد تقابل پرسپولیس با صنعت نفت توضیح داد: به هیچ وجه بازی ساده‌ای نیست و صنعت نفت از تیم‌های خوب لیگ برتر است و نباید آنها را دست کم گرفت. پرسپولیس اگر سه امتیاز بازی را بگیرد می‌تواند به صدر جدول برگردد چرا که سپاهان کار سختی مقابل فولاد دارد. 

برچسب‌ها