کد خبر 253195
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

به دنبال حادثه بالگرد حامل رییس جمهور؛

اردبیلی ها دست به دعا شدند/ اعزام ۶ تیم امدادی از اردبیل

اردبیلی ها دست به دعا شدند/ اعزام ۶ تیم امدادی از اردبیل

 اردبیلی ها به دنبال انتشار خبر سانحه هوایی برای بالگرد حامل رییس جمهور کشورمان و هیات همراه با حضور در مساجد و تکایا دست به دعا شدند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ در این آئین‌ها که بعد از نماز مغرب و عشا در شب میلاد ثامن الحجج در مساجد، تکایا و امامزاده‌ها برگزار شد، اهالی مؤمن و متدین دارالارشاد اردبیل برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه مراسم دعای توسل و دعای حاجات برگزار کردند.

مردم اهالی که خاطرات خوش و ماندگار از سفر رئیس دولت سیزدهم به استان و گره گشایی از مشکلات مردمی دارند از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان با حضور در مکان‌های معنوی از خداوند متعال برای «خادم الرضا» رئیس جمهور مردمی دعای خیر کرده و آرزوی سلامتی و بهبودی برای رئیس جمهور کشور و همراهان وی کردند.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۶ تیم امدادی به منطقه حادثه خبر داد.

همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی اعلام کرد؛ از مؤمنین درخواست دعا برای سلامتی رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی داریم.

در این پیام آمده است: در این لحظات بسیار سنگین از تمام مؤمنین می‌خواهم با دعا، تضرع، انابه و نیت ادا و نذر وجوه برای سلامتی ریاست محترم جمهور و همراهان دست به درگاه حضرت احدیت بلند کنند و فرصت دعا را از دست ندهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha