کد خبر 252467
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

حسینی به «حیات» خبر داد؛

اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دستگاه‌های اجرایی + فیلم

اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دستگاه‌های اجرایی + فیلم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس بر تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت اصرار دارد، گفت: براساس این طرح، شرکت‌های واسط نیروی انسانی حذف شده و قراردادها مستقیما با دستگاه اجرایی مربوطه منعقد می‌شوند.

سیدکریم حسینی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با تصویب مجدد طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی، اصرار نمایندگان مجلس هم در کمیسیون اجتماعی و هم در صحن علنی مجلس بر این است که طرح ساماندهی کارکنان دولت با مصوبه‌ای که از شورای نگهبان دارد به همین صورت مجددا مصوب شده و به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شود.

وی افزود: براساس این طرح، کارگران و کارمندان شرکتی در همه دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها که با شرکت‌های واسط نیروی انسانی قرارداد دارند، قراردادشان به جای شرکت‌های واسط به صورت مستقیم با همان دستگاه اجرایی مربوطه منعقد خواهد شد و مدت آن‌هم یک‌ساله خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اصرار نمایندگان بر این طرح و تصویب مجدد آن در جلسه امروز صحن علنی، این مصوبه به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد شد تا در صورت تایید آن‌ها این مصوبه را تا پایان دوره مجلس یازدهم به قانون تبدیل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha