کد خبر 154927
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

صفحه دوستاران رونالدو علیه ستاره آرژانتینی:

فیفا و داوران می‌خواهند مسی قهرمان جام جهانی شود!

فیفا و داوران می‌خواهند مسی قهرمان جام جهانی شود!

صعود آرژانتین به فینال مسابقات جام جهانی این تیم را در یک قدمی قهرمانی قرار داده است ولی این موضوع اعتراضاتی هم به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ فوتبال به عنوان جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا همیشه محل اختلاف نظر میان افراد مختلف که طرفدار تیم‌ها و بازیکنان متفاوتی هستند بوده و بعضاً در این مسیر اتفاقاتی که خلاف انتظار و خواسته بخشی از این جماعت رخ می‌دهد که طبیعتاً با واکنش آنها هم روبرو خواهد شد.

رقابت میان رونالدو و مسی که در دو دهه اخیر می‌توان آن را حساس‌ترین رقابت فوتبال دنیا دانست در طول زمان و هرچه جلو رفت علاقه‌مندان بیشتری را درگیر خود کرد که هرکدام به موازات علاقه پیدا کردن به شخصیت مورد نظر خود، از دیگری بابت حضور در این رقابت‌ متنفر بوده و علیهش تولید محتوا می‌کردند.

حالا با رسیدن رونالدو به 37 و مسی به 35 سالگی شاهد آخرین دوران این رقابت با شکوه هستیم که اتفاقات زیبایی را در این سال‌ها برای  فوتبالدوستان رقم زده و نتیجه آن هم که تقریبا مشخص شده، به صورت قطعی تعیین می‌شود که نشان از برتری ستاره آرژانتینی دارد.

قهرمانی در جام جهانی بزرگترین خلا در کارنامه این دو چهره برجسته فوتبال بود و هر دو بازیکن انگیزه و اشتیاق زیادی برای فتح این عنوان داشتند ولی تا کنون موفق به کسب آن نشده و جام جهانی قطر هم با توجه به شرایط سنی این دو نفر، آخرین شانس و فرصتشان برای رسیدن به چنین جایگاهی بود. فرصتی که رونالدو با شکست پرتغال مقابل مراکش آن را از دست داد و با حذف تیمش از جام جهانی، با چشمانی گریان قطر را ترک کرد و از سوی دیگر لیونل مسی توانست کنار آرژانتین بدرخشد و راهی فینال شود و در یک قدمی رسیدن به رویایی ترین اتفاق زندگی ورزشی خودش است تا هم آرزویش را در فتح جام جهانی برآورده کند و هم پرونده رقابت با رونالدو را با برتری قاطع خودش ببندد.

در این اوضاع یکی از صفحات مطرح طرفداران رونالدو محتوایی انتشار داده که مدعی است اتفاقات رخ داده تا اینجای جام جهانی نشان از تلاش‌های بیرونی برای رساندن مسی و آرژانتین به جام قهرمانی دارد.

برخی از فکت‌های موجود در این محتوا به موارد زیر اشاره دارد:

* پنالتی مشکوک که برای آرزانتین مقابل عربستان گرفته شد تا مسیر پیروزی این تیم برابر نماینده آسیا هموار شود (البته عربستان آن بازی را برد)

* پنالتی اشتباه برای مسی و آرژانتین مقابل لهستان

* عدم نشان دادن کارت زرد به مسی وقتی مقابل هواداران رقیب رفتار آزار دهنده داشت.

* عدم نشان دادن کارت زرد به مسی وقتی توپ را به عمد با دست لمس کرد.

* عدم نشان دادن کارت زرد دوم به پاردس وقتی روی حریف به توپ ضربه زد.

* عدم واکنش فیفا به صحبت‌های توهین آمیز مسی علیه داوران

* عدم واکنش فیفا به صحبت‌های توهین آمیز مارتینز علیه داوران

* عدم تکرار پنالتی مسی که گل شده بود، وقتی بازیکن دیگر آرژانتین وارد محوطه جریمه شد.

* انتخاب داوران آرژانتینی برای یک بازی در شرایطی که آرژانتین هم در مسابقات حضور دارد (ذی‌نفع است)

 

این متن در پایان نوشته با این شرایط عجیب نیست اگر آرژانتین در فینال هم پیروز شده و قهرمان جام جهانی شود.

برچسب‌ها