کد خبر 152269
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

یاد شهیدان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ایرانیان روشن می کند

یاد شهیدان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ایرانیان روشن می کند

مدیر عامل بانک ملی ایران در آئین استفبال از دو شهید گمنام در ادارات مرکزی این بانک گفت: مفتخریم 60 شهید مجموعه بانک ملی همچون خورشید روشن بخش راه خدمت و ایثار برای همکارانشان هستند. حضور جهادی بیش از 14هزار جانباز، آزاده و ایثارگر پشتوانه بزرگ برای کارکنان بانک ملی است.

به گزارش خبرنگار حیات، محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران  صبح امروز دوشنبه 13تیرماه در مراسم تشییع و تدفین دوشهید گمنام در اداره مرکزی بانک ملی ایران گفت: امروز بانک ملی ایران به خود می‌بالد که میزبان دو شهید بزرگوار 8 سال دفاع مقدس شهید 17 ساله در عملیات رمضان و شهید 23ساله در عملیات کربلای 4 است. شهیدانی گمنام اما پر افتخار و الهام بخش  که یادآور 300 شهید دلاور نظام بانکی در  دفاع مقدس در عرصه سلامت هستند.
فرزین افزود: امروز مفتخریم 60 شهید مجموعه بانک ملی همچون خورشید روشن بخش راه خدمت و ایثار برای همکارانشان هستند. حضور جهادی بیش از 14هزار جانباز، آزاده و ایثارگر پشتوانه بزرگ برای کارکنان بانک ملی است.
وی اضافه کرد: نظام مالی و بانکی محلی برای محاسبه‌گری مادی است اما حضور بابرکت این دو شهید بزرگوار عطر معنویت و ایثار را در بانک ملی منتشر خواهد ساخت. امیدواریم دلهایی بزرگ و چراغ نگاه آسمانی آنها همواره در ذهن و یاد ما روشن باشد و محرک شور و شوق، کار و تلاش برای مردم و نظام اسلامی باشد و امید به دعای خیر آنها داریم.
مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: تردید نداریم که بدون حرکت جهادی شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول تاریخ افتخار آفرین این کشور، به ویژه سال‌های دفاع مقدس امروزه نامی از ایران و ایرانی باقی نمانده بود. امیدواریم در شرایط کنونی که دشمنان از طریق تحریم و فشار اقتصادی سعی بر سخت کردن زندگی و معاش مردم دارند یاد این شهیدان همچنان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ما روشن سازد.

 

لازم به ذکر است آئین تجدید میثاق با مدیران و کارکنان شبکه بانکی کشور و  مراسم تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام  با حضور قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ در فضایی آکنده از عطر یاد شهدا برگزار گردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها