کد خبر 249766
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

نبرد انتقامی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مسیر صعود به نیمه نهایی

نبرد انتقامی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در مسیر صعود به نیمه نهایی

پرسپولیس تهران با انگیزه انتقام شکست هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف این تیم خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ یکی از مهم‌ترین تقابل‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس است که به میزبانی تیم اراکی برگزار خواهد شد. 


مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: امیر عرب‌براقی، هادی طوسی، علی

احمدی و کیوان علیمحمدی


سرخپوشان تهرانی از ورزشگاه امام خمینی (ره) خاطره خوبی ندارند چرا که در لیگ برتر با یک گل به ایرالکو باختند تا تنها شکست پرسپولیس تحت هدایت اوسمار ویرا در آن مسابقه رقم خورده باشد و حالا این سرمربی برزیلی و شاگردانش به دنبال انتقام جویی این بار در جام حذفی هستند. 


وضعیت پرسپولیس

پرسپولیس در نیم فصل دوم که از آن مقطع تا کنون تحت هدایت اوسمار ویرا به می آن می‌رود نتایج خوبی کسب کرده و به نوعی به یک تیم غیرقابل توقف تبدیل شده است. 

این تیم از ۱۰ دیدار اخیر خود به ۸ برد رسیده و تنها باخت آن‌ها به همان بازی با آلومینیوم در هفته شانزدهم لیگ برتر مربوط می‌شود.

نکته جالب درباره قرمزهای پایتخت اینکه آن‌ها در پنج دیدار اخیر خود حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند باز کردن دروازه آنها حتی بدون بیرانوند هم کار سختی است. 


وضعیت آلومینیوم

آلومینیوم در شرایطی باید پای به میدان این مسابقه بگذارد که در سال جدید، بردی به دست نیاورده و آخرین پیروزی آن‌ها به اسفند ماه سال گذشته برابر نساجی بازمی‌گردد. سبزپوشان دو بازی اخیر خود را هم در حالی با شکست پشت سر گذاشته‌اند که قادر به باز کردن دروازه رقبا هم نبوده‌اند و باید دید می‌توانند با تجدید پیروزی بر پرسپولیس، این رکوردهای منفی را از یاد ببرند یا نه.


آلومینیوم، گربه سیاه پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها مقابل آلومینیوم همیشه به دردسر افتاده‌اند. از چهار بازی برگزار شده بین دو تیم در اراک، سه بار تیم سبزپوش برنده بوده و پرسپولیس فقط یک مرتبه در استان مرکزی موفق به غلبه بر ایرالکو شده است. پرسپولیسی‌ها در این چهار دیدار از حیث گلزنی هم چندان توفیقی نداشته‌اند و فقط دو بار موفق به گشودن دروازه حریف خود شده‌اند.

همچنین دو تیم، یک بار هم سابقه تقابل در جام حذفی را دارند که باز هم آلومینیوم تیم برنده بوده است. دیداری که چیزی حدود یک سال و نیم گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در تهران برگزار شد که شاگردان سید مهدی رحمتی با دبل محمدرضا آزادی و تک گل محمد علی‌نژاد با نتیجه سه بر دو تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی را شکست دادند. گل‌های قرمزها در آن مسابقه را مهدی ترابی و احسان پهلوان به ثمر رساندند.


برنامه سایر دیدارهای این مرحله

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل‌گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور تبریز- ذوب‌آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha