کد خبر 246094
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳

پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت خارجه ایران خطاب به نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که راه، هدف و خون شهیدان به فراموشی سپرده نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به «بهروز واحدی» شهید مدافع حرم نوشت: «در پانزدهم ماه مبارک رمضان و در روز میلاد کریم اهل البیت (علیه و علیهم السلام) در دفاع از حریم و حرم خاندان رسول اعظم(ص) توسط شقی‌ترین جنایتکاران عصر حاضر به شهادت رسیده‌ای».

وی در ادامه نوشت: «یاران و عزیزانت تو را گریان وداع کرده‌اند و قُدسیان تو را خندان استقبال کرده‌اند. راه شما، هدف شما و خون شما به فراموشی سپرده نخواهد شد».

کنعانی در پایان، بخشی از پیام امام خمینی (ره) در تجلیل از شهدا و خانواده معظم آن‌ها را نوشت: «هان ای شهیدان در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید که ملت شما پیروزی شما را از دست نخواهد داد».

پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳

روابط عمومی سپاه البرز روز سه‌شنبه اعلام کرد پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha