کد خبر 250055
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

۲ گزینه نهایی تیم ملی بسکتبال فردا روی میز «داوری»

۲ گزینه نهایی تیم ملی بسکتبال فردا روی میز «داوری»

گزینه‌های نهایی هدایت تیم ملی بسکتبال ایران صبح فردا مشخص خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کمیته فنی فدراسیون بسکتبال فردا در نشست با جواد داوری، رئیس این فدراسیون گزینه ایرانی و خارجی خود را برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران معرفی خواهد کرد.

سعید تابش‌نیا، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نشست فنی، فردا از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد،‌ اظهار کرد: قرار است در جلسه‌ای که برگزار می‌شود، پس از بررسی و تبادل نظر گزینه نهایی ایرانی و خارجی را به رئیس فدراسیون اعلام کنیم.

وی افزود: البته این موضوع فعلا محرمانه باقی خواهد ماند چرا که لیگ در حال برگزاری و ممکن است هر اسم یا عنوانی ایجاد شبهه و ابهام کند. به همین دلیل با هدف اینکه حقی از هیچ فرد یا تیمی ضایع نشود تا پایان لیگ موضوع رسانه‌ای نخواهد شد.

تابش‌نیا در واکنش به این سئوال که شنیده می‌شود اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیز قرار است در این خصوص اظهار نظر کنند، گفت: پس از اعلام کمیته فنی، هیات رئیسه نیز در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد و در نهایت رئیس فدراسیون گزینه نهایی تیم ملی بسکتبال ایران را معرفی خواهد کرد.

در نشست قبلی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال نام چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی مطرح شد که از بین این نفرات، فردا گزینه نهایی(یک ایرانی و یک خارجی) مشخص می‌شود.

شنیده می‌شود نام‌هایی از جمله مصطفی هاشمی، مهران شاهین‌طبع و مهران حاتمی شانس بیشتری برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha