کد خبر 235234
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

اصابت ۳۰ موشک حزب الله به شهرک صهیونیستی کریات شمونه

اصابت ۳۰ موشک حزب الله به شهرک صهیونیستی کریات شمونه

برق مناطق گسترده‌ای از شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله گسترده موشکی حزب الله لبنان قطع شد.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، به نقل از شبکه خبری قدس، شهرک صهیونیستی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در دو مرحله هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

بر اساس گزارش منابع عبری، در پی این حمله که با ۳۰ موشک انجام گرفت، برق مناطق گسترده‌ای از شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه قطع شد و آژیر خطر در آن به صدا درآمد.

در تصاویر منتشر شده از این حمله مشاهده می‌شود که ساختمان‌ها و تأسیسات رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم هدف موشک‌های حزب الله قرار می‌گیرند و دود ناشی از آتش‌سوزی در آنها به آسمان بلند می‌شود.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در خصوص این حمله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی و آخرین مورد آن حمله به یک مرکز دفاع مدنی در شهرک «حانین» و شهادت دو نفر امدادگر حاضر در آن، مقاومت اسلامی ساعت ۱۶ (به وقت محلی) شهرک صهیونیستی کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار داد. مقاومت بار دیگر تأکید می‌کند برای پاسخ فوری به هر گونه تجاوز به غیرنظامیان آمادگی کامل دارد.

شورای محلی رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی الجلیل اعلی اذعان کرد که به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در پی حملات موشکی حزب الله از جنوب لبنان خسارت وارد شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که در پی این حملات صدای دست‌کم ۱۰ انفجار در منطقه اشغالی الجلیل اعلی شنیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha