کد خبر 253204
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

خانواده شهدا برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شدند

خانواده شهدا برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شدند

خانواده شهدا نیز به مانند سایر مردم برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا برداشته اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، در پی سانحه ای که ظهر امروز برای هلی کوپتر حامل رییس جمهور کشورمان و هیات همراه ایشان در منطقه آذربایجان شرقی رخ داد، جمعی از خانواده های شهدا دعای خیر خود را بدرقه راه ایشان کرده و از خداوند خواستار سلامتی رییس جمهور کشورمان شدند.

زینب هاشمی دختر شهید علی هاشمی که خود سالها طعم غربت پدر و دوری از او را چشیده است در تماس با خبرنگار ما گفت: «ما هم مانند همه از زمانی که این خبر را شنیدیم بسیار متأثر و ناراحت شدیم. من و به ویژه مادرم دست به دعا برداشتیم و از آقا امام رضا (ع) در شب تولدشان سلامتی آیت الله رییسی را میخواهیم. ایشان خالصانه به مردم خدمت میکرد و به فرموده رهبر انقلاب، امیدواریم خداوند این نعمت بزرگ را از ما نگیرد و هر چه زودتر به آغوش ملت برگرداند. دلم میخواهد با خانواده ایشان ابراز همدردی کنم چراکه بی‌خبری و بلاتکلیفی درد بزرگی است و خداوند به دل دختران ایشان نگاه کرده و هر چه زودتر پدر را به آغوش خانواده برگرداند.»

مادر شهید مدافع سلامت مصطفی علیدادی نیز اظهار کرد: «همین الان زیر آسمان خدا نشسته ام و برای سلامتی ایشان زیارت عاشورا می‌خوانم و تا زمان پیدا شدن رییس جمهورمان همینجا می مانم. نذر کرده ام اگر هر چه زودتر خبر سلامتی ایشان و هیات همراهشان را بشنوم همه بهشت زهرا را نذری پخش کنم. مصطفی بسیار دوندگی کرد تا آیت الله رییسی رییس جمهور شوند. او خیلی ایشان را دوست داشت. انشالله به حق امام حسین (ع) دشمن شاد نشویم و هر چه زودتر به آغوش مردم برگردند.»

خواهر شهیدان قریشی گفت: «ایشان خادم امام رضا (ع) بودند و امیدوارم خیلی زود خبر سلامتی ایشان را بشنویم.»

یزدانخواه پسر شهید نوروز یردانخواه که پنج شهید تقدیم کشورمان کرده اند نیز از این حادثه ابراز ناراحتی کرده و افزود: برای رییس جمهور کشورمان و هیات همراهشان دعا میکنیم، ایشان یک رییس جمهور بسیجی و مردمی بود و از استان مازندران دعاگوی ایشان هستیم.

مرضیه فهمیده خواهر شهید فهمیده نیز افرود: دعای خیر ما بدرقه راه ایشان است. آیت الله رییسی برای مردم خالصانه خدمت میکرد و از خداوند میخواهیم که به حق امام رضا (ع) هرچه زودتر ایشان را در صحت و سلامت به آغوش مردم برگردند.

صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری گفت: از عصر که این خبر را شنیدیم بسیار ناراحتیم و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم. من دعا کرده و میگویم ای خدای ابراهیم که حضرت ابراهیم را از آتش نجات دادی، سید ابراهیم ما را نیز نجات بده. امیدوارم خود امام رضا (ع) امشب به همه ما عیدی سلامتی ایشان و هیات همراهشان را اهدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha