کد خبر 231444
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

اعلام برائت سوده نجفی از موسسه مشکوک

اعلام برائت سوده نجفی از موسسه مشکوک

با اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های مشکوک یک موسسه، سوده نجفی که در سال‌های گذشته نام او به عنوان مدیرعامل موسسه عنوان شده بود، از این موسسه و فردی به نام الف.ب.م که خود را رئیس این موسسه معرفی می‌کند، اعلام برائت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در پی افشاگری‌های حیات از فعالیت‌های مشکوک یک موسسه به نام ط.الف، سوده نجفی که در بدو تاسیس این موسسه در سال 99 به عنوان مدیرعامل معرفی شده بود، از این موسسه اعلام برائت کرد.

در هفته‌های گذشته فردی به نام الف.ب.م در گفتگو با رسانه‌های مختلف خود را رئیس موسسه ط.الف معرفی کرده و از ارائه خدمات ویژه به ایثارگران سخن گفته بود.

در آخرین مطلب منتشر شده از الف.ب.م، او خبر از افتتاح یک درمانگاه ویژه ایثارگران در یزد داد و عنوان کرد که این درمانگاه پایلوت است و به‌زودی در تمامی کشور شاهد افتتاح چنین درمانگاه‌هایی خواهیم بود.

پیگیری‌های حیات نشان داد که درمانگاه مذکور از قبل فعال بوده و بدون تغییر در نوع خدمات و امکانات صرفا تغییر نام داده است و البته دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز رسما اعلام کرد موسسه مذکور مجوزهای لازم جهت اداره این درمانگاه را ندارد و فعالیت درمانگاه (نصر سابق) توسط مدیریت جدید غیرقانونی است.

همچنین نگاهی به روزنامه رسمی نشان داد که فعالیت‌های اخیر موسسه ط.الف هیچ ارتباطی به موضوع فعالیت موسسه که در زمان ایجاد اعلام شده بود ندارد، فعالیت‌هایی مانند خرید و فروش تراکتور، ایجاد درمانگاه، اشتغال‌زایی و ... .

این چنین مصاحبه ها و اعلام آمارهای عجیب و غریب از سوی الف.ب.م رئیس خودخوانده موسسه ط.الف شائبه اعتبار سازی و کسب منفعت از کنار نام ایثارگران معزز را ایجاد می‌کند.

بعد از انتشار گزارشی با عنوان «ارتباط عضو شورای شهر تهران با موسسه مشکوک چیست؟» سوده نجفی که در تنها آگهی این موسسه در روزنامه رسمی به عنوان مدیرعامل معرفی شده بود، در اظهارنامه‌ای از این موسسه اعلام برائت کرد.

همچنین حسب کسب اطلاع خبرنگار حیات، نجفی در چند نوبت در تماس با الف.ب.م درخواست برگزاری مجمع و اعلام استعفای رسمی از موسسه مذکور را داشته، موردی که توسط الف.ب.م بدون پاسخ مانده است.

البته از سوده نجفی که از خوشنامان شورای شهر تهران به شمار می‌رود و خود نیز فرزند شهید است، انتظاری غیر از این نبود. این مایه مسرت است که بلافاصه بعد از انتشار مطالبی در خصوص فعالیت‌های مشکوک این موسسه، سوده نجفی از آن اعلام برائت کرد.

در چنین شرایطی که مطابق قانون الف.ب.م هنوز رئیس این موسسه نشده، حال که سوده نجفی نیز از آن اعلام برائت کرده است، از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود که به فعالیت‌های مشکوک این موسسه و رئیس خودخوانده آن ورود کرده تا خدایی ناکرده با سوءاستفاده از نام خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حقی از بیت‌المال و اشخاص ضایع نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha