کد خبر 231342
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

قتل در خیابان سپهسالار

قتل در خیابان سپهسالار

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: نزاع و درگیری در خیابان سپهسالار منجر به قتل جوانی ۲۸ ساله شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری روز چهارشنبه در این باره توضیح داد: وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار ساعت ۲۱:۴۵ دیشب به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده جان باخته است.

به گفته سرهنگ نثاری، درگیری مابین مقتول و ۲ فرد بنام های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است که با شناسایی مخفیگاه فریبرز، تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت، متهم دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده می‌شود.

وی افزود: فریبرز در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف و عنوان کرد که با سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد در همین زمان سعید به هواخواهی از من، با چاقو یک ضربه به او زد و از محل متواری شدیم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha