کد خبر 250571
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱

احمدی‌سنگری به «حیات» خبر داد؛

تشریح نحوه تخصیص اعتبار مربوط به محرومیت‌زدایی مناطق محروم در بودجه ۱۴۰۳ + فیلم

تشریح نحوه تخصیص اعتبار مربوط به محرومیت‌زدایی مناطق محروم در بودجه ۱۴۰۳ + فیلم

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: امسال اعتبار مربوط به محرومیت‌زدایی مناطق محروم را برای توجه بیشتر به محرومیت‌زدایی و استان‌هایی که مشکلات بیشتری دارند، تخصیص دادیم تا به نحو موثرتری به اقشار کم‌ درآمد کمک کنیم.

محمدرضا احمدی‌سنگری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: اتفاق خیلی خوبی که امروز در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس افتاد، موضوع کمک به محرومیت‌زدایی است. در سال‌های گذشته اعتبار این موضوع در یک بخش از بودجه تجمیع می‌شد اما مشخص نبود که این اعتبارات کجا هزینه می‌شوند.

وی افزود: اما امسال اعتبار مربوط به این موضوع را برای توجه بیشتر به محرومیت‌زدایی و استان‌هایی که محرومیت و مشکلات بیشتری دارند، تخصیص دادیم که بتوانیم به نحو موثرتری به اقشار کم‌درآمد مثل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی یا کسانی که به هر دلیلی تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، کمک کنیم و دولت بتواند محرومیت را در اقشار مختلف کاهش دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس، در پاسخ به سوال خبرنگار حیات در رابطه محل تامین اعتبار این موضوع افزود: در لایحه بودجه‌ای که دولت در ابتدا به مجلس ارائه کرد محل تامین اعتبار این موضوع از محل فروش نفت مشخص شده است.

احمدی‌سنگری همچنین گفت: در لایحه بودجه مشخص شده است که بیش از ۶۵ درصد اعتبار شرکت‌های مجری این طرح از محل فروش نفت تامین می‌شود؛ امسال مقداری از این بودجه برای محرومیت‌زدایی از استان‌های محروم تخصیص داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha