کد خبر 297558
۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۷

مدت زمان کلاس‌های جبرانی مشخص شد

مدت زمان کلاس‌های جبرانی مشخص شد

روزهای طولانی تدریس در فضای مجازی با کیفیت آموزش مرتبط است و حالا وزارت آموزش‌وپرورش به دنبال طراحی دوره آموزشی جبرانی در تابستان برای محصلان است.

به گزارش حیات به نقل از فارس، «کلاس‌های جبرانی یک‌ماهه برای دوره ابتدایی و متوسطه طراحی شده است» این را وزیر آموزش‌وپرورش علیرضا کاظمی می‌گوید. این در حالی است که به گفته کارشناسان، آموزش در فضای مجازی از کیفیت بالا برخوردار نیست. دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری از اسفند تا خرداد به صورت مجازی آموزش دیدند و قبل از آن هم به دلایلی چون آلودگی هوا، ناترازی انرژی و بارش برف باز هم روزهایی را در کلاس مجازی سپری کردند.وزارت آموزش‌وپرورش در این راستا برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کرده است که به گفته کاظمی، پایگاه‌های ورزشی و تربیتی نیز در کنار پایگاه‌های آموزشی فعال می‌شوند.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha