کد خبر 271118
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵

پولادی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

تشریح آخرین وضعیت برخورد با اتباع غیرمجاز خارجی در ایران/ بدون شناسنامه‌ها به کشورشان بازگردانده می‌شوند

تشریح آخرین وضعیت برخورد با اتباع غیرمجاز خارجی در ایران/ بدون شناسنامه‌ها به کشورشان بازگردانده می‌شوند

عضو کمیسیون سیاست‌های داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع خارجی که فاقد شناسنامه خواهند بود و به اصطلاع ورود آنها به کشور غیر مجاز محسوب می‌شود، به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

کامران پولادی، عضو کمیسیون سیاست‌های داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در مورد آخرین تصمیم‌گیری‌ها در مورد سازماندهی اتباع خارجی غیر مجاز در کشور، گفت: در آخرین تصمیم‌گیری که در مورد سازماندهی اتباع خارجی گرفته شد؛ این موضوع مطرح شد که اتباع خارجی به خصوص اتباع افغانستانی را سازماندهی کنیم.

وی افزود: این سازماندهی به این‌صورت است که به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراکز استان‌ها ماموریتی داده شد تا در سراسر کشور از شهرها گرفته تا شهرستان‌ها و بخش‌ها از اداره کارها نیازمندی‌های خود به اتباع خارجی به عنوان نیروی کار را جمع آوری و اعلام کنند.

عضو کمیسیون سیاست‌های داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در مورد شناسنامه‌دار کردن اتباع خارجی اظهار کرد: بعد از اعلام نیازمندی‌های ادارات کار به این اتباع خارجی، بحث کارفرمایی آنها مطرح می‌شود که آنها موظف هستند در بحث نگهداری و بیمه این نیروها، اقدامات لازم را انجام دهند و به اصطلاح این اتباع شناسنامه‌دار خواهند شد.

پولادی در پایان در مورد روند بازگرداندن اتباع غیر مجاز خارجی هم گفت: بقیه اتباع خارجی که فاقد شناسنامه خواهند بود و به اصطلاع ورود آنها به کشور غیر مجاز محسوب می‌شود، به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha