کد خبر 270653
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

شیخ‌زاده: پشت افراد مستعد می‌ایستیم و آنها را رها نمی‌کنیم

اجرای دوبله زنده کودکان و نوجوانان در نمایشگاه رصتا

اجرای دوبله زنده کودکان و نوجوانان در نمایشگاه رصتا

دوبله زنده چند انیمیشن مطرح‌ توسط علاقمندان گروه سنی کودک و نوجوان از صبح روز چهارم سومین نمایشگاه ملی «رصتا» در حال اجرا است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سعید شیخ‌ زاده دوبلور و گوینده با اشاره به نفس برپایی این رویداد در افزایش تنوع و جذابیت محتوایی عنوان کرد: خدا را شکر نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر برگزار شد و احساس می‌کنم این نمایشگاه نیاز دارد در جایگاهی فراتر از یک رویداد معمولی قرار بگیرد.

شیخ‌زاده اذعان داشت: غرفه‌های متعددی در نمایشگاه به برگزاری نشست‌های تخصصی، آموزش گویندگی و اجرا می‌پردازند. ما در ویس‌آرت آموزش گویندگی و فن بیان داریم و تلاش داریم تا استعدادها را جذب کنیم و آن‌ها را بیشتر با این فضا آشنا کنیم و به بچه‌ها آموزش دهیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: قطعا پتانسیل و انرژی موجود در افراد مستعد را رها نخواهیم کرد و در کنارشان می‌ایستیم تا حرفه‌ای‌تر راه‌شان را پیدا کنند. انشاالله فرصت ایجاد شده در این رویداد ثمربخش باشد و نمایشگاه «رصتا» در ادامه مسیر پربارتر برگزار شود.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha