کد خبر 270096
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

دارنده مدال طلای المپیاد زیست‌ خبر داد:

کلاس دهم؛ مدال نقره المپیاد زیست را کسب کردم

کلاس دهم؛ مدال نقره المپیاد زیست را کسب کردم

مدال‌آور المپیاد زیست اعلام کرد که از سال هفتم متناسب با کتاب‌های مرجع آموزش دیده‌ است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، آرش صمدی، دانش‌آموز علامه حلی یک تهران با بیان این که از کلاس دهم در المپیاد جهانی شرکت کرده و توانسته مدال نقره المپیاد زیست را در این پایه کسب کند، اظهار کرد: من توانستم مدال طلای المپیاد زیست در سال یازدهم و طلای جهانی ۲۰۲۴  را نیز کسب کنم.

وی با بیان این که علاقه به شرکت در المپیاد از سال هفتم که در مدرسه علامه یک حلی بوده، در او شکل گرفته است؛ ادامه داد: معلمان از همان سال هفتم متناسب با کتاب‌های مرجع به دانش‌آموزان آموزش می‌دادند و تنها بر کتاب‌های درسی مانور نمی‌دادند؛ همین امر منجر به افزایش علاقه‌مندی در این زمینه شد.

مدال‌آور المپیاد جهانی زیست ادامه داد: دانش‌آموزی نبودم که ریاضی را دوست نداشته باشم یا نسبت به عربی ابراز تنفر کنم. در طول سال تحصیلی معدل خوبی کسب می‌کردم. من در این مسیر قدم برداشتم، نه برای این که از درس‌های دیگر زده شده بودم، بلکه در کنار درس‌های دیگر به‌صورت تخصصی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

صمدی با بیان این که المپیاد زیست را از سال نهم به‌صورت جدی دنبال کرده است، همچنین گفت: آزمون آنلاین را در این سن شروع کردم و استرس زیادی برای من به همراه نداشت. سال دهم نیز المپیاد زیست را به شکل جداگانه آغاز کردیم. دو بخش در مدرسه علامه حلی یک تحت عنوان رده الف و ب وجود دارد. کسانی در رده الف حضور دارند که کنکور می‌خوانند و دانش‌آموزان المپیادی در رده ب حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha