کد خبر 269969
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

در نشست خبری مطرح شد: 

برگزاری «پویش بین‌المللی به سمت قبله» با محوریت فلسطین/ کنشگری کانون در بخش بین المللی با این پویش 

برگزاری «پویش بین‌المللی به سمت قبله» با محوریت فلسطین/ کنشگری کانون در بخش بین المللی با این پویش 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون از برگزاری «پویش بین‌المللی به سمت قبله» با محوریت فلسطین خبر داد. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در تشریح برنامه‌های «پویش بین‌المللی به سمت قبله» گفت: از آنجایی که دیپلماسی کودک و نوجوانان در دستور کار کانون پرورش فکری قرار دارد، و معتقدیم اینکه صرفا مکانی برای ارسال اثر در بخش‌های بین المللی باشیم باید فراتر رفته و باید در حوزه بین الملل کنشگر باشیم.

وی ادامه داد: موضوع فلسطین با توجه به اهمیت آن در دنیا و با توجه به اینکه نوجوان محوری کانون بستر مناسبی برای کنشگری نوجوانان در عرصه بین الملل است، از برنامه های ما برای حضور در بخش بین الملل خواهد بود. وظیفه کانون این است که صدای مظلومیت کودکان فلسطینی را به جهان برساند، این موضوع افق فکری نوجوانان را افزایش می‌دهد.

ابراهیمی افزود: هدف بعدی از برگزاری این پویش تشویق و همبستگی جهانی نوجوان است و در تلاشیم این موضوع از طریق هنر صورت گیرد؛ همچنین همه میدانیم که عدالت خواهی به تربیت نسل عدالت خواه کمک خواهد کرد و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی در کنار عدالت خواهی از دیگر اهداف این پویش است. 

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین بیان کرد: این پویش از ابتدای شهریور تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و باید کنشگری کودکان ‌نوجوان را به همراه داشته باشد، در ۱۶ مهر که سالروز طوفان الاقصی است، برگزیدگان مشخص و جوایز اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha