کد خبر 268557
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

در گفتگو با حیات مطرح شد؛

۱۲ استان بیشترین تردد زائران را به مشهد دارند

۱۲ استان بیشترین تردد زائران را به مشهد دارند

رئیس سازمان راهداری از جابه جایی روزانه ۲ هزار اتوبوس به مشهد خبر داد و گفت: ۱۲ استان بیشترین تردد زائران را به مشهد دارند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ داریوش امانی در مورد تمهیدات این سازمان در روزهای تعطیلی این هفته گفت: مدیران کل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها، موضوع خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر را با جدیت پیگیری و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای خدمت رسانی به زائران استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تمامی فعالان تولیدکننده خدمات حمل و نقل عمومی جاده‌ای، جهت جابجایی زائران دهه پایانی صفر از روز سه‌شنبه ۱۳ تا روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در مشهد در آمادگی کامل خواهند بود، گفت: تا روز شنبه این خدمت رسانی و جابه جایی مسافران و زائران ادامه دارد. 

وی تاکید کرد: در دهه پایانی صفر، ۱۲ استان بیشترین تردد زائران را به مشهد دارند و برای تامین ناوگان حمل و نقل جاده‎‌ای باید تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کنند.

امانی تصریح کرد: امسال روزانه ۲۰۰۰ سرویس ناوگان اتوبوسی برای جابه جایی زائران به مشهد پیش بینی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به کمبود اتوبوس در کشور، گفت: امیدواریم امسال با مصوبه‌ای از سران سه قوه، بتوانیم مجوز واردات ناوگان اتوبوسی را اخذ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha