کد خبر 268452
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی:

بلیت اتوبوس را از این سامانه‌ها بخرید

بلیت اتوبوس را از این سامانه‌ها بخرید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد: پیش فروش بلیت برگشت زائران از مبدا مشهد به سایر استان‌ها از پنجشنبه ۸ شهریور ماه در سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی safar۷۲۴.ir و payaneh.ir و سایر درگاه‌های مجاز در دسترس مسافران قرار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ جعفر شهامت اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین و عدم مراجعه حضوری مسافر به پایانه مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل، امکان صدور بلیت برگشت به صورت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی از طریق وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر فراهم شده است که طی ۴۸ ساعت آینده حداقل ۵۰ هزار صندلی اتوبوس از این طریق پیش فروش خواهد شد.

وی با اشاره به این که باتوجه به حجم عظیم زائران در ورودی به مشهد مقدس، بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تدارکات لازم را برای جابجایی زائرین عزیز پیش بینی کرده است، خاطرنشان کرد: هموطنانی که به مشهد مقدس مشرف شدند و در پایان عزاداری قصد بازگشت را دارند، حتماً نسبت به تهیه بلیت برگشت از سایت های معتبر فروش بلیت اینترنتی اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین به راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین به نشانی List.safarvip.ir بر روی وب سایت های شرکت های حمل و نقل مسافر به منظور تسهیل در رزرو و اخذ بلیت برگشت از شرکت های حمل و نقل مسافری اتوبوسی استان اشاره کرد.

دبیر کمیته حمل و نقل استان ادامه داد: براساس برآوردهایی که صورت گرفته، پیش بینی تعداد ناوگان مورد نیاز را در دستور کار قرار دادیم و تمامی کشور بسیج شدند که عزیمت ناوگان به‌سمت مشهد مقدس حتی بصورت خالی داشته باشند تا بعد از انجام مراسم عزاداری و براساس بلیت‌هایی که عرضه شده، سرویس‌ها بازگشایی شود و ناوگان بسمت مقاصد مختلف درون کشور عزیمت کنند.

شهامت با اشاره به این‌که بخش عظیمی از زائرین محترم زائرین خود استان خراسان رضوی هستند، افزود: برنامه ریزی شده که ناوگان مورد نیاز این عزیزان هم تدارک دیده شود، در کنار زائرینی که پیاده وارد مشهد مقدس شدند و در بازگشت حتماً از سیستم حمل و نقل عمومی جاده ای استفاده خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان خاطر نشان ساخت: باتوجه به حجم ترافیکی که اتفاق افتاده و شرایطی که در مشهد مقدس شاهد هستیم، پیش بینی های لازم برای سفر ایمن در طول جاده ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که همه راهدارخانه های متعلق به مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده ارائه خدمت به زوار هستند، افزود: نظارت کافی بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی توسط همکاران ما در سطح استان انجام و گشت‌های راهداری هم در طول مسیر آماده ارائه خدمت به مردم عزیزمان هستند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha