کد خبر 268010
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

گزارش «حیات» از هفته سوم لیگ برتر ؛

نبرد حیثیتی پرسپولیس و یحیی/ سپاهان صدر را حفظ می‌کند؟

نبرد حیثیتی پرسپولیس و یحیی/ سپاهان صدر را حفظ می‌کند؟

روز دوم هفته سوم لیگ برتر فوتبال تقابل‌های جذابی در دل خودش دارد که در این بین دیدار پرسپولیس و فولاد از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا هدایت فولاد را یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین سرخپوشان برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم مثل دو هفته قبلی مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد و رقابت‌های جذاب و حساس در دل خود دارد که می‌توانند برای مخاطبان فوتبال اهمیت بسزایی داشته باشند. از بین چهار بازی روز جمعه بدون شک مهم‌ترین تقابل مربوط به دو تیم تهرانی و خوزستانی یعنی پرسپولیس و فولاد است که به خاطر حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت فولاد جذابیت بالایی پیدا کرده است.

سپاهان صدرنشین هم دیدار دشواری مقابل شمس آذر خواهد داشت. این شما و این هم پیش بازی تقابل‌های روز پنجشنبه از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال:

جمعه 9 شهریور 1403

* سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ساعت 19:15، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

سپاهان تنها تیمی است که هر دو دیدار قبلی خودش را برده و با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و حالا بازی سختی مقابل شمس آذر در قزوین دارد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست و یک مدعی دیگر یعنی استقلال را در هفته نخست حسابی آزار داده است. باید دید سپاهان سومین برد پیاپی خودش را کسب خواهد کرد یا شاگردان دقیقی دست به کار بزرگی در هفته سوم خواهند زد. 

​​​​* نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت 19:15، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نساجی که شروع ضعیفی با کسب یک امتیاز از دو بازی در لیگ برتر داشته حالا کار سختی در خانه مقابل گل گهر پر مهره دارد. شاگردان مهدی تارتار هفته قبل استقلال خوزستان را در خانه شکست دادند و در تلاش هستند تا با برتری مقابل نساجی شش امتیازی شده و شرایط خوبی در جدول برای خودشان رقم بزنند. 

*ملوان بندر انزلی - چادرملوی اردکان، ساعت 19:30، ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی

تیم خوب مازیار زارع که هفته قبل کار بزرگی مقابل استقلال انجام داد و توانست شاگردان جواد نکونام را متوقف کند و حالا باید از تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو در خانه میزبانی کند. 

ملوان به واسطه حضور چند بازیکن سرباز این فصل شرایط خوبی از لحاظ بازیکن دارد و از طرفی چادرملو هم در حال تجربه کردن فضای تازه لیگ برتر است و احتمالا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. 

* پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

جذاب‌ترین بازی این هفته بدون شک تقابل پرسپولیس با فولادی است که یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود می‌بیند. یحیی و پرسپولیس دو نام جدا نشدنی از هم محسوب می‌شوند و هر دو طرف خاطرات خوبی از طرف مقابل در ذهن هم دارند و حال تقابلشان بدون شک در پرسپولیس جذاب خواهد بود. 

گل‌محمدی شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس دارد و البته تفکرات گاریدو برایش ناشناخته است و این می‌تواند معادلات بازی را پیچیده کند. 

پرسپولیس در دو بازی قبلی خودش در کسب پیروزی ناکام بوده و اگر این هفته به پیروزی نرسد به شرایط بحرانی نزدیک خواهد شد. 

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳
* هوادار تهران – تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای شهرقدس
* مس رفسنجان – آلومینیوم اراک، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
* خیبر خرم‌آباد – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی خرم‌آباد
* استقلال خوزستان – استقلال، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه فولاد آرنای اهواز

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳
* سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* ملوان بندر انزلی – چادرملوی اردکان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
* پرسپولیس – فولاد خوزستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha