کد خبر 267774
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

بیات در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

بهترین خروجی برای دولت، عمل به برنامه هفتم توسعه است/ مردم باید طعم خدمت را بچشند

بهترین خروجی برای دولت، عمل به برنامه هفتم توسعه است/ مردم باید طعم خدمت را بچشند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه برای تدوین برنامه هفتم توسعه زمان زیادی صرف شده است، گفت: بهترین خروجی که می‌تواند دولت داشته باشد، عمل به برنامه هفتم توسعه است.

محمد بیات، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ درمورد اولویت‌هایی که دولت در کار خود قرار دهد اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت هستیم. دولت باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای برنامه هفتم توسعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای تدوین برنامه هفتم توسعه زمان زیادی صرف شده است، افزود: بهترین خروجی که می‌تواند دولت داشته باشد عمل به برنامه هفتم توسعه است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در برنامه هفتم همه چیز درحوزه زیرساخت کشور،حوزه عمرانی، راه‌های مواصلاتی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، و امثالهم مطرح شده است که همه این‌ها به عنوان انتظارات ما از دولت مردان به شمار می‌رود که با قاطعیت برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت مردان سعی کنند برشی از برنامه هفتم توسعه را بومی‌سازی کنند.حتی در مناطقی از کل شهرها،شهرستان و بخش‌ها عملیاتی کنند.

بیات در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل ما با دولت بسیار خوب است. اگر مجلس به دولت مردان رای داد، در واقع حجیت را بر آن‌ها تمام کرد و دولت در عمل باید خود را نشان دهد تا مردم طعم خدمت را بچشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha