کد خبر 267597
۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

دعوت نعیمه نظام‌دوست به قسمت دوم جوکر

دعوت نعیمه نظام‌دوست به قسمت دوم جوکر

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با بیان اینکه بانوان در جوکر در عالی‌ترین شکل ممکن حضور پیدا کردند و برنامه‌ی بسیار جذابی را رقم زدند؛ گفت: برای فصل دوم به جوکر دعوت شدم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ «زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به سرطان ۴ شهریور در ۶۷ سالگی درگذشت. این بازیگر سینما و تلویزیون که متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۳۶ بود، در هشتم اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک به دنیا آمد؛ تحصیلاتش را تا دیپلم رشته اقتصاد ادامه داد و با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۷۱ وارد عرصه سینما شد.

حمیدی در سال ۱۳۷۷ با سریال ایرانی کارآگاه به مخاطبین تلویزیون معرفی شد و از بازیگرانی بود که به‌طور مداوم فعالیت خود را در تلویزیون ادامه داده است و از جدیدترین ایفای نقش او می‌توان به مجموعه تلویزیونی «خداداد» اشاره کرد.

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و یکی از دوستان و همکاران زنده‌یاد زهره حمیدی، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، درخصوص ویژگی‌های این بازیگر پیشکسوت در عرصه‌ی سینما، گفت: زهره حمیدی انسانی شریف و مهربان بود. این عزیز هیچ‌وقت راجب کسی بد نمی‌گفت و کار بدی نمی‌کرد که ما مثلا بگوییم دلمان از حرفش سوخت. شاید کسی به یاد نداشته باشد که حرف بدی از مرحوم حمیدی شنیده باشد.

وی با بیان اینکه زنده یاد حمیدی واقعا یک فرشته و انسانی شریف بود؛ خاطرنشان کرد: من به یاد ندارم کسی بگوید از دست زهره حمیدی ناراحتم و همیشه به همه لطف، محبت و عشق داشت؛ زنده یاد حمیدی همیشه با بیماری‌اش در حال مبارزه بود و با امید در مقابل سختی‌ها می‌جنگید.

فرشته‌ی صبوری که با رفتنش تکه‌ای از قلبم را برد/ به قسمت دوم جوکر دعوت شدم

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درخصوص خاطراتش با زنده یاد زهره حمیدی یادآور شد: دو هفته پیش که سر اکران برنامه‌ی مهران مدیری بودم زهره را دیدم شاید از لحاض بدنی ضعیف بود اما از لحاض روحی به قدری انرژی خود را حفظ کرده بود که اصلا باورم نشد از کنار ما رفت. دیشب بعد از تماس یک خبرگزاری، تازه متوجه فوت مرحوم زهره حمیدی شدم و تا صبح اشکم بند نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه خاطرات بسیار خوبی از مسافرت با این بازگر فقید دارد؛ تصریح کرد: در خیریه‌های متفاوتی با زنده یاد حمیدی حضور داشتم و مهمانی و برنامه‌ی مختلفی را با یک دیگر شرکت کردیم. چیزی جز خاطرات خوب از ایشان یادم نمی‌آید که حتی بگویم از یک کارش ناراحت شدم، نه نبود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دوست داشتنی بودن زنده یاد زهره حمیدی؛ افزود: باید بگویم که مرحوم حمیدی یک فرشته‌ی مهربان بود؛ به خانواده، جامعه‌ی هنری و همه‌ی کسانی که این عزیز را دوست داشتند، تسلیت می‌گویم.

فرشته‌ی صبوری که با رفتنش تکه‌ای از قلبم را برد/ به قسمت دوم جوکر دعوت شدم

در فیلم مرتضی آتش زمزم مشغول فعالیت هستم

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر مشغول بازی در کدام پروژه سینمایی هستید؟؛ توضیح داد: بنده در حال حاضر در یک فیلم سینمایی به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در اصفهان مشغول فعالیت هستم؛ ان‌شاء الله تا دو یا سه روز دیگر پروژه به اتمام می‌رسد و به تهران برمی‌گردم.

برای حضور در قسمت دوم جوکر دعوت شدم

نظام‌دوست با بیان اینکه نمی‌دانم چرا در فصل اول جوکر دعوت نشدم اما برای فصل بعد دعوت شدم؛ افرود: به امید خدا در این پروژه کنار مردم عزیزمان خواهم بود. هر آنچه برایم پیش می‌آید از جانب لطف و رحمت خداوند و مهربانی مردم میهن‌مان است. جوکر برنامه‌ای مفرح و جذاب است و چقدر خوب که از بانوان ما در جوکر دعوت شد. خداروشکر همه‌ی همکارانم در این برنامه عالی ظاهر شدند. بانوان در جوکر در عالی‌ترین شکل ممکن حضور پیدا کردند و برنامه‌ی بسیار جذابی را رقم زدند. 

وی درخصوص خبری که این روزها به علت مجوز نداشتن برنامه‌ی جوکر و توقف آن به علت اشتباهات در قسمت‌هایی که آقایان حضور داشتند؛ اینگونه اظهار نظر کرد: من چیز بدی از قسمت آقایان دریافت نکردم. امکان دارد در جامعه هنجارهای بد یا خوب دیده شود اما مهم برداشتی است که از این صحبت‌ها یا رفتارها داریم.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در پایان گفت: امکان ندارد در جوکر به میزبانی احسان علیخانی و بازیگران خوب کشورمان رفتار بدی دیده شود؛ بنده حرف یا رفتار بدی در جوکر ندیدم و یا خدایی نکرده به یاد ندارم رفتار و لفظ بدی در جوکر شنیده باشم.

از دیگر آثار مرحوم زهره حمیدی می‌توان به «راه و بیراه»، «شوخی با ستارگان»، «موج و صخره»، «لطفاً دور نزنیم»، «مزرعه کوچک»، «طلسم شدگان»، «گم گشته»، «دردسر والدین»، «بیابان عشق»، «تولدی دیگر»، «بهشت گم شده»، « آتیه»، «شوق پرواز»، «زمانی برای عاشقی»، «جدال با سرنوشت»، «مسافر زمان»، «پشت بام تهران»، «مثل یک کابوس»، «مهمانی از بهشت»، «بال های خیس»، «همه بچه ها ما»، «بَزم آخر»، «مستانه»، «افسون»، «دختران» و «پاتوق» اشاره کرد.

خبرنگار: سما پالوده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha