کد خبر 267440
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

تمهیدات ترافیکی پیاده‌روی اربعین حسینی در شیراز اعلام شد

تمهیدات ترافیکی پیاده‌روی اربعین حسینی در شیراز اعلام شد

رییس پلیس راهور شیراز از تدارک تمهیدات ترافیکی ویژه برای آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ حمید کریمی شامگاه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران، گفت: فردا چهارم شهریورماه پلیس راهور استان فارس تمهیدات ویژه‌ای را در راستای نظم‌بخشی و روان‌سازی گره‌های ترافیکی و تردد در معابر شیراز به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: در محل برگزاری مراسم شامل پل باغ صفا به سمت میدان امام حسین (ستاد)، چهارراه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین، میدان امام حسین تا میدان شهدا به صورت رفت و برگشت و فرعی‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، بلوار هجرت از تقاطع فردوسی تا میدان شهدا، میدان شهدا تا چهارراه شاهزاده قاسم (بلوار دستغیب و حضرتی)، بلوار کریم خان زند از تقاطع دروازه سعدی تا میدان شهدا و مسیرهای منتهی به آن و بلوار لطفعلی خان زند از تقاطع مصدق تا چهارراه مشیر و مسیرهای منتهی به آن محدودیت‌هایی اعمال می شود.

سرهنگ کریمی به رانندگان نیز توصیه کرد تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع، که منجر به برهم زدن نظم ترافیکی می‌شود، پرهیز کنند.

این مقام انتظامی با تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهور استان در مناسبت‌ها و مراسم مختلف از آنان خواست که در جریان اجرای هرگونه محدودیت و طرح ترافیکی، همکاری لازم با پلیس راهور به منظور روان‌تر شدن تردد و جریان ترافیک در معابر داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha