کد خبر 266976
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

سیمایی صراف وزیر علوم شد + سوابق و بیوگرافی

سیمایی صراف وزیر علوم شد + سوابق و بیوگرافی

حسین سیمایی صراف به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مجلس رای اعتماد گرفت.

به گزارش گروه سیاسی حیات، حسین سیمایی صراف با ۲۲۱ رای موافق به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مجلس رای اعتماد گرفت.

از جمله سمت‌های وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: در این سمت، او نقش مهمی در تنظیم لوایح و قوانین مرتبط با حوزه آموزش عالی داشت.

استاد دانشگاه شهید بهشتی: او به عنوان استاد تمام در رشته حقوق عمومی فعالیت می‌کند و نقش برجسته‌ای در تربیت دانشجویان و پژوهش در این حوزه دارد.

حسین سیمایی صراف با توجه به تخصص و تجربه‌اش در حقوق عمومی و مسائل حقوقی دولت، به عنوان یکی از چهره‌های تأثیرگذار در این حوزه شناخته می‌شود.

حسین سیمایی صراف دارای سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی متعددی است.

در زیر به برخی از مهم‌ترین سوابق او اشاره شده است:

استاد تمام (پروفسور) حقوق عمومی در دانشگاه شهید بهشتی: سیمایی صراف یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است و در این دانشگاه به تدریس و تحقیق در حوزه حقوق عمومی مشغول است.

انتشار مقالات علمی و پژوهشی: او تعداد زیادی مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی به چاپ رسانده است. موضوعات پژوهشی او اغلب در زمینه‌های حقوق اساسی، حقوق اداری و مسائل حقوقی مرتبط با دولت و حاکمیت است.

تألیف و ترجمه کتب: سیمایی صراف چندین کتاب در حوزه حقوق عمومی تألیف کرده و همچنین برخی کتاب‌های حقوقی مهم را ترجمه نموده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: در این سمت، حسین سیمایی صراف نقش مهمی در تهیه و تنظیم لوایح قانونی مرتبط با آموزش عالی و دانشگاه‌ها داشته است.

معاون حقوقی دانشگاه شهید بهشتی: پیش از تصدی سمت معاونت در وزارت علوم، او به عنوان معاون حقوقی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت کرده و در مسائل حقوقی دانشگاه نقش‌آفرینی نموده است.

مشاور حقوقی در نهادهای دولتی: او در چندین نهاد دولتی به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کرده و در تدوین قوانین و مقررات مشارکت داشته است.

عضویت در کمیسیون‌ها و شوراهای تخصصی: سیمایی صراف به عنوان عضو در برخی از کمیسیون‌ها و شوراهای تخصصی در حوزه حقوق عمومی و آموزش عالی فعالیت داشته است.

مشارکت در پروژه‌های ملی: او در چندین پروژه ملی و بین‌المللی در حوزه حقوق عمومی و آموزش عالی همکاری داشته است. 

سیمایی صراف وزیر علوم شد + سوابق و بیوگرافیسیمایی صراف وزیر علوم شد + سوابق و بیوگرافی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha