کد خبر 266951
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

خدمت‌رسانی ۹۵ موکب دانشگاهی در مسیر اربعین

خدمت‌رسانی ۹۵ موکب دانشگاهی در مسیر اربعین

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اعلام کرد که بنابر گزارش دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم تاکنون در سامانه فرنما ۸۰ موکب دانشگاهی در مرزها و مواکب بین راهی و ۱۵ موکب در عراق ثبت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با اشاره به موکب های دانشگاهی در بین راه و مرزها و همچنین ایجاد موکب در کشور عراق گفت: دانشگاه‌های استان‌های مرزی در سیستان و بلوچستان، خراسان، آذربایجان غربی، برای میزبانی از زائرین خارجی و نیز دانشگاه‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در تمامی مرزها به کشور عراق جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و عموم زوار امام حسین (ع) موکب اسکان و پذیرایی و خدمت رسانی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: دانشگاه های دولتی از جمله ایلام، رازی کرمانشاه، ارومیه، شهید مدنی تبریز، شهید چمران، دانشگاه ملی مهارت، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های علوم پزشکی هر کدام به ظرفیت خود اقدام به برپایی موکب کردند.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  افزود: دانشگاه ایلام با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم چند سال متوالی هست که در شهر ایلام و شهر مهران موکب شهدای هسته ای را با همکاری اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام برپا می کند.

بادپا همچنین گفت: بنابر گزارشی که دانشگاه های تابعه وزارت علوم تاکنون در سامانه فرنما ثبت نمودند ۸۰ موکب دانشگاهی در مرزها و مواکب بین راهی ثبت شد و ۱۵ موکب در کشور عراق. البته این آماری است که تاکنون در سامانه فرنمای معاونت فرهنگی وزارت علوم ثبت شده لذا تعداد بیشتر از این موارد می تواند باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha