کد خبر 266097
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

سوپر جام اروپا؛

قهرمانی رئال با درخشش مثلث امبامپه، وینیسیوس و بلینگام + فیلم

قهرمانی رئال با درخشش مثلث امبامپه، وینیسیوس و بلینگام + فیلم

رئال مادرید شب گذشته با برگزاری یک مسابقه جذاب مقابل آتلانتا و فتح سوپر جام اروپا، نشان داد که امسال چه تیم ترسناک و خطرناکی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (24 مرداد 1403)، در چارچوب سوپرجام فوتبال اروپا، در استادیوم ملی ورشوی لهستان در مقابل آتالانتا قرار گرفت و پس از یک نیمه نه‌چندان خوب، توانست با گل‌های فدریکو والورده و کیلیان امباپه، با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسد.

آنچه که در این مسابقه چشمان مردم دنیا را به تلویزیون دوخت، بازی ستارگان رئال مادرید پس از یک نیمه کسالت آور بود، انگار برای تیم کارلو آنچلوتی، فقط 45 دقیقه زمان نیاز بود که آتش بازی وینی جونیور و دوستان آغاز شود و شاهد اولین گل امباپه با لباس رئال مادرید باشیم.

 تیم آتلانتا که با خوش شانسی نیمه اول را بدون دریافت گل به پایان رساند، در نیمه دوم مقهور ستارگان رئال مادریدی شد که هم از لحاظ تاکتیتی به بلوغ رسیده بودند و هم از نظر تکنیکی، یک سر و گردن بالاتر از بازیکن این تیم ایتالیایی بودند.

مسابقه‌ای که نویدآور یک فصل جذاب برای علاقمندان این تیم اسپانیایی دارد، همان طور که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۹ مسابقه سوپرجان نشان داد، که چقدر آماده و خطرناک است. او با حرکت فوق‌العاده از سمت چپ، مدافعان آتالانتا به هم ریختند و سپس بازیکن برزیلی توپ را به دهانه دروازه فرستاد و در آنجا والورده فقط یک ضربه ساده به توپ نیاز داشت که جلوی چشمان مغلوب دروازه بان و مدافعان آتلاننا، توپ را وارد دروازه کند.

گل دوم هم روی هنرنمایی امباپه به ثمر رسید و این بازیکن فرانسوی این پیام را از ورشو به مادرید فرستاد که آمده یک فصل رویایی را برای رئال رقم بزند. در دقیقه ۶۹ مسابقه پاس فوق‌العاده جود بلینگام از سمت چپ، در نزدیکی نقطه پنالتی به امباپه رسید و او با یک ضربه قدرتمند دروازه حریف را فرو ریخت.

در نهایت مادریدی‌ها در دقایق پایانی نیمه دوم بازی را مدیریت کرد و فشار زیادی به حریف نیاوردند تا این بازی جذاب با پیروی 2 گل به پایان برسد و رئال مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha