کد خبر 264501
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

اقراریان مطرح کرد؛

محقق نشدن هیچ کدام از وعده‌های شهردار تهران!/ زدن چوب حراج بر مجموعه ساصد

محقق نشدن هیچ کدام از وعده‌های شهردار تهران!/ زدن چوب حراج بر مجموعه ساصد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده فهرستی از وعده‌های شهردار تهران آماده کرده‌ام که هیچ یک از آنها به سرانجام نرسیده و فکر نمی‌کنم در این مدت باقی مانده نیز به سرانجام برسد ارائه خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وارد سال پایانی دوره ششم می شویم و شهروندانی که پای صندوق های رأی آمدند و حتی آنان که نیامدند ما را قضاوت خواهند کرد، اظهار کرد: به نظر می رسد در سال باقی مانده باید بیشتر با شهروندان در مورد شرایط شهرداری و شورا گفت و گو کنیم.

وی ادامه داد: خواهش من این است رسانه ها و شهروندان نسبت به تذکر بنده دغدغه داشته باشند؛ تذکر در مورد بوستان ولایت به صورت مکتوب ارائه شد اما هنوز پاسخی دریافت نشده است. تقاضای من این است که شهروندان در مورد این بوستان دغدغه و حساسیت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما بوستان های بزرگی در شهر داریم اما جنوب تهران از سرانه فضای سبز به اندازه کافی برخوردار نیست.

اقراریان تاکید کرد: اینکه چه کسانی پشت تغییر کاربری هایی هستند و چه منافع شخصی و گروهی وجود دارد، باید بررسی شود.

وی بیان کرد: بنده فهرستی از وعده های شهردار تهران آماده کرده ام که هیچ یک از آنها به سرانجام نرسیده و فکر نمی کنم در این مدت باقی مانده نیز به سرانجام برسد ارائه خواهم کرد.

اقراریان ادامه داد: قول داده شده بود دیوار مجموعه جنگ افزارسازی برداشته شود و به عنوان فضای سبز مورد استفاده قرار بگیرد اما ظاهراً چوب حراج به ساختمان های این مجموعه زده شده است. اگر صدا و سیما نمی خواهد صدای یک طرفه شهرداری باشد و می خواهد روند غلط خود را اصلاح کند، این دو دغدغه را دنبال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha