کد خبر 263764
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

اقراریان خبر داد؛

نگرانی شورای شهر از تغییر کاربری بوستان ولایت

نگرانی شورای شهر از تغییر کاربری بوستان ولایت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرهای خوبی از بوستان ولایت به گوش نمی‌رسد و ظاهرا تغییر کاربری هایی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در تذکر پیش از دستور دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز (۹ مرداد ماه) برگزار شد اظهار کرد: تذکر شماره ۸۵ بنده درخواست جزییات تفاهم نامه ۱۳ میلیارد یورویی است که شهردار تهران اعلام بود با طرف چینی منعقد شده، اما هنوز عناوین و… این تفاهم نامه به بنده داده نشده است.

وی با اشاره به تغییر کاربری بوستان ولایت اضافه کرد: خبرهای خوبی از بوستان ولایت به گوش نمی‌رسد و ظاهرا تغییر کاربری هایی در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ما نکران این هستیم که بوستان ولایت که می‌تواند یکی از ذخایر ایدئولوژیک تهران باشد با مشکل مواجه شود.

وی در تذکر دیگر خود تاکید کرد: از مجموعه صاصد که به شهرداری واگذار شده گزارش هایی به دست می‌رسد که بخش‌های آن در حال واگذاری است. بخشی از آن به ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ واگذار شده و ‌بخشی نیز در حال واگذاری به بخش ها و افراد است که این موضوع نیاز به مصوبه شورا دارد.

اقراریان همچنین گفت: اعلام کرده‌ایم اگر فردی از جزئیات واگذاری ها مطلع هست به بنده جزییات آن را اعلام کند، اما هیچ فردی تماس نگرفته است.

در ادامه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از شهردار منطقه دعوت می‌کنیم به شورا بیایند تا مشخص شود چه تفاهم‌هایی صورت گرفته و مجموعه در اختیار چه افرادی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha