کد خبر 263984
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

کوثری در گفتگو با «حیات» :

جبهه مقاومت در پی شهادت اسماعیل هنیه پاسخ سنگینی به اسرائیل خواهد داد

جبهه مقاومت در پی شهادت اسماعیل هنیه پاسخ سنگینی به اسرائیل خواهد داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جبهه مقاومت به لطف خدا راه خود را مشخص کرده و مسیر خود را شناخته است و دقیق عمل می‌کند و قطعا با برنامه و تدبیر دقیق پاسخ سنگین به ترور شهید هنیه خواهند داد طوری که اسرائیل را از عملکرد خود پشیمان می‌کند.

اسماعیل کوثری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در واکنش به ترور شهید اسماعیل هینه در تهران اظهار کرد: این جنایتی که استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل انجام داد، نشان دهنده خباثت به تمام معنای آن‌ها است.

کوثری بیان کرد: آن‌ها چنین ترورها و جنایت‌هایی را انجام می‌دهند ولی مجدد دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند که نشان دهنده نفاق به تمام معنا در بین آن ‌ها است.

وی درباره پیام خود به جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت به لطف خدا راه خود را مشخص کرده و مسیر خود را شناخته است و دقیق عمل می‌کند و قطعا با برنامه و تدبیر دقیق پاسخ سنگین به ترور شهید هنیه خواهند داد طوری که اسرائیل را از عملکرد خود پشیمان می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعداد زیادی از خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند و او نیز به آروزی خود رسید و خون او ان شا الله چنان اثرگذار خواهد بود که باعث مرگ نتانیاهو و امثال این جنایتکاران شود و فلسطین به دست فلسطینیان آزاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha