کد خبر 263051
۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

مدیرعامل بنیاد کوثر خبر داد؛

افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش ایثارگران در بیمارستان خاتم الانبیا (ص)/ ماموریت سازمان اقتصادی کوثر در بنیاد شهید تغییر یافت

افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش ایثارگران در بیمارستان خاتم الانبیا (ص)/ ماموریت سازمان اقتصادی کوثر در بنیاد شهید تغییر یافت

مدیرعامل بنیاد کوثر از افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش ایثارگران در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) با اجرای طرح توسعه بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از امروز ماموریت سازمان اقتصادی کوثر تغییر یافته و به بنیاد کوثر تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار حیات؛ ناصر فخاری، مدیرعامل بنیاد کوثر امروز پنج‌شنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ در آیین کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) گفت: مدیریت جهادی غلبه بر حرف‌ها و موانع است و مهم ترین ماموریت ما خدمت به جامعه ایثارگری است. 

تامین مالی طرح گسترش بیمارستان خاتم الانبیا ازسوی بنیاد کوثر 

مدیرعامل بنیاد کوثر با تاکید بر اینکه امروز وزن خدمت در این حوزه در بنیاد شهید بیش از گذشته است، ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تامین مالی شده است. این طرح در ۴ فاز اتفاق خواهد افتاد. 

فخاری با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش بیمارستان در حال حاضر ۵۰ هزار نفر است، گفت: با تکمیل طرح توسعه بیمارستان، این ظرفیت دو برابر می شود. 

وی افزود: این طرح بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمربع خواهد بود که ۷۰ هزار مترمربع مربوط به فضای درمانی و اداری و ۳۰ هزار مترمربع مربوط به فضای پارکینگ طبقاتی است. 

جزئیات خدمات رسانی بیمارستان خاتم الانبیا بعد از تکمیل طرح 

مدیرعامل بنیاد کوثر با اشاره به مراجعات زیاد ایثارگران و مردم به بیمارستان خاتم الانبیا گفت: مراجعات زیاد مردم به این بیمارستان به دلیل تلاش همکاران ما و استفاده از پزشکان متخصص است. 

فخاری با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان خاتم الانبیا ۷۵۰ تخت بستری وجود دارد، گفت: بعد از تکمیل و توسعه بیمارستان خاتم الانبیا این ظرفیت به ۱۴۰۰ تخت بستری افزایش خواهد یافت. 

وی افزود: فضای درمانگاه در حال حاضر ۴۰ اتاق معاینه به صورت پراکنده دارد که این تعداد به ۸۰ اتاق معاینه به صورت متمرکز افزایش می یابد. همچنین در حال حاضر پارکینگ بیمارستان در اختیار پزشکان با ظرفیت ۲۲۰ خودرو است که با گسترش فضا، ظرفیت پارکینگ به ۱۴۰۰ خودرو خواهد رسید و در ۹ طبقه در اختیار بیماران و ایثارگران خواهد بود.

فخاری خاطرنشان کرد: همچنین بیمارستان خاتم الانبیا در حال حاضر ۱۵ اتاق عمل دارد که بعد از اجرای طرح، به ۴۵ اتاق عمل افزایش خواهد یافت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha